Hlavný účtovník s aktívnou angličtinou

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste hlavný účtovník a máte aktívnu angličtinu? Poďte pracovať pre švajčiarsku logistickú spoločnosť a pomôžte jej vybudovať procesy, koučovať kolegov na finančnom a nastaviť chod účtovného oddelenia. Na oblátku Vám ponúkne podporu a dôveru nadriadených, priestor pre vlastné nápady, jasné ciele, nové a príjemné pracovné prostredie v širšom centre Bratislavy.
Vašou úlohou bude:
  • zodpovednosť za vedenie účtovníctva pre 4 divízie spoločnosti
  • koučovanie a mentorovanie 2 účtovníčiek
  • analýza procesov na účtovnom oddelení
  • optimalizácia procesov, nastavenie pravidiel
  • zodpovednosť za ročnú účtovnú uzávierku a ročné finančné výkazy
  • reporting interne a na materskú spoločnosť

Zamestnanecké výhody, benefity

  • výzvy pozície, ktorá prináša zmeny a optimalizáciu procesov
  • veľký priestor pre sebarealizáciu a implementáciu vlastných nápadov
  • školenia a tréningy pre profesný a osobný rozvoj
  • motivujúci finančný bonus
  • príspevok na dopravu
  • sick days
  • stravné lístky v plnom počte bez zrážky počas PN/dovolenky

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Našim klientom je medzinárodná logistická spoločnosť, ktorá na Slovensku už viac ako 20 rokov dodáva špičkové služby pre svojich zákazníkov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 2 roky praxe na pozícii hlavného účtovníka vo väčšej spoločnosti
  • aktívna angličtina slovom aj písmom (min.B2 úroveň)
  • pokročilá znalosť Excelu
  • veľmi dobrá znalosť účtovných a daňových zákonov
  • schopnosť prinášať riešenia a nápady na zlepšenie
  • silné komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis v anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3032763  Dátum zverejnenia: 26.4.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.