Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor, ktorý ovláda biznis pravidlá s nemčinou a angličtinou
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP, dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Neunikne Ti žiaden termín a dokonale zorganizuješ všetko, do čoho sa pustíš ? Ak k tomu ovládaš angličtinu a nemčinu, si pre nás ideálny kandidát na pozíciu koordinátora pre podporu jedného z našich biznis manažérov.
Ako biznis koordinátor budeš zodpovedať za:
Ako biznis koordinátor budeš zodpovedať za:
- administratívnu podporu obchodných manažérov
- zaistenie správnosti dát v systéme (zber dát, sumár portfólia klientov, reporting)
- prípravu a kontrolu podkladov a príslušnej klientskej dokumentácie
- komunikáciu s klientmi
- vypracovanie prezentácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť kariérneho rastu
- zaujímavý balík benefitov (zdravie, relax, finančný bonus)
- príjemné pracovné prostredie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Pozíciu obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť založenú v 19. storočí, ktorá patrí k lídrom vo svete financií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené vysokoškolské vzdelanie minimálne I. stupňa (ekonomický alebo humanitný smer)
- aktívna angličtina aj nemčina (obidva na úrovni minimálne B2) podmienkou
- minimálne pol ročná a maximálne 3 ročná skúsenosť v administratíve/financiách
- výborná znalosť Excelu výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 2902747
Dátum zverejnenia: 21.1.2017
2017-01-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonóm, Finančný analytik Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.