Transfer Operations Manager (Business Process Transition within a multinational company)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Have you experienced or been in charge of business process transition and want to develop your knowledge in direct taxing? Would you like to travel and meet colleagues in foreign teams? If you are eager to take on a challenge of direct tax process transition within a multinational company, you will be responsible for the following:

  • Participating in transition process of direct tax agenda to Bratislava
  • Mapping out situation and processes regarding direct taxing at a specific branch anywhere across the world
  • Identifying, analyzing, summarizing acquired knowledge in order to create a vision for automation/standardization
  • Active supporting of the implementation standardized business processes across all branches
  • Preparing monthly and quarterly VAT journals and VAT/GST returns
  • Reviewing and preparing VAT reports

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Opportunity to be a part of direct tax process transition within a multinational company
  • Corporate culture which acknowledges and encourages work-life balance
  • Training and development opportunities
  • Traveling across the branches developing and extending contact list
  • Extra holidays, home office
  • Annual bonus

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Our client a leading wholesale provider of reinsurance, insurance and other insurance-based forms of risk transfer across the world.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • At least 3+ years of relevant work experience in the area of taxes or accounting
  • Fluent in English, spoken and writer (C1)
  • Experience with transition process (transfer from in or out of team/branch etc.)
  • Experience with studying or working abroad
  • Willingness to travel (approximately twice per quarter for 2 weeks)
  • Understanding direct tax is considerable advantage

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2736208  Dátum zverejnenia: 26.9.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.