Hľadáme dynamickú a organizovanú office manažérku pre Adidas

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa koordinovanie, organizovanie, riešenie výziev a zdieľaš hodnoty adidasu? Ak vieš po anglicky a máš skúsenosť s riadením officu, hľadáme práve Teba! Budeš zodpovedať za fungovanie operatívy vizuálne vymakaného officu troch pásikov a stretávať ľudi z celého sveta.

Ako Office manažérka budeš:
  • kompletne zastrešovať operatívnu časť fungovania offficu a údržbu
  • vítať a usádzať kandidátov a klientov
  • pripravovať podklady pre personálne oddelenie (podklady pre zmluvy etc.)
  • vyjednávať s dodávateľmi (posudzovať a sledovať výhodnosť zmlúv, tendre)
  • riešenie akýchkoľvek operatívnych problémov v rámci využívania služieb firemného operátora
  • sledovať a strážiť kvalitu externej upratovacej služby

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Dostaneš možnosť využívať a zdokonaľovať svoje organizačné schopnosti v medzinárodnom prostredí,
  • ktoré je navyše veľmi priateľské a dynamické
  • .. a dostaneš aj zľavy na produkty.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Textilná, odevná, kožiarska výroba

Adidas! Popredný športovo-módny brand s tromi pásikmi, ktorý určite poznáš.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax na podobnej pozícii 1 až 4 roky a skúsenosť s negociáciou a vedením ľudí
  • aktívna angličtina (minimálne úroveň B2)
  • komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
  • znalosť excelu na najvýššej úrovni: kontingenčné tabuľky, grafy, analýzy, makrá
  • znalosť a aktívne ovládanie ostaných produktov MS Office
  • organizačné schopnosti a štruktúrovanosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2693385  Dátum zverejnenia: 16.8.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.