Disponent pre start-up projekt americkej logistickej spoločnosti

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete pracovať v rámci konceptu start-up a pritom využívať know-how zavedenej spoločnosti so silnou pozíciou na medzinárodnom trhu? Ak máte skúsenosť s prácou disponenta v cestnej preprave a aktívnu angličtinu, hľadáme práve Vás! Budete budovať vlastný tím, sieť prepravcov, riadiť a zdokonaľovať procesy, rozvíjať nové dopravné trasy a rozhodovať o stratégii.

Vašou úlohou bude:
  • mapovanie aktuálnej situácie na trhu a budovanie dlhodobých vzťahov s dopravcami
  • aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových dopravcov
  • riadenie a organizovanie prepráv a riešenie operatívnych problémov
  • návrh procesov na zefektívňovanie transportných činností
  • implementácia kontrolných procesov a reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť budovať tím, sieť prepravcov, nastavovať stratégie a ovplyvniť smerovanie pobočky
  • práca v medzinárodnom prostredí a na globálnej úrovni
  • know-how materskej spolocnosti s osvedčenými procesmi
  • nadštandardné platové podmienky, výkonnostný bonus a ďalšie benefity
  • reálne možnosti kariérneho rastu a príležitosť rozvinúť svoj talent v rýchlo sa meniacej globálnej spoločnosti
  • zábava pri práci, pozitívne a otvorené prostredie, ktoré podporuje kreatívne a inovatívne myslenie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Globálna spoločnosť pôsobiaca v oblasti transportu a logistiky, ktorá prichádza na slovenský trh. Má osvedčené know-how, kvalitné procesy a zodpovedný prístup k biznisu. Radí sa medzi TOP 3 logistické spoločnosti v USA.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • minimálne 2 roky skúsenosti v cestnej doprave a skúsenosť s aktívnym oslovovaním prepracov
  • aktívna znalosť anglického jazyka
  • iný jazyk je výhodou
  • komunikatívnosť, prezentačné zručnosti a obchodnícky duch

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis v anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2669022  Dátum zverejnenia: 29.7.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.