Tím líder pre oddelenie IT Helpdesk a Desktop support (výrobno-obchodná spoločnosť)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosť so spravovaním incidentov, vedením tímu a plynulú angličtinu?Ak máte chuť a nadšenie podieľať sa na riadení a rozvoji tímu IT Helpdesk a Desktop support, hľadáme práve Vás! Budete riadiť evidenciu požiadaviek, incidentov a problémov a ich riešenie na prvej úrovni.

Vašou úlohou bude:
  • viesť a riadiť rozvoj tímu „IT Helpdesk a Desktop support“
  • zodpovedať za dodržiavanie ITIL best practices
  • komunikovať s partnermi v rámci medzinárodnej skupiny
  • zabezpečovať odborné vstupy ako aj technické vyhodnotenie v rámci obstarávacích tendrov v príslušných oblastiach
  • podieľať sa na riešení neštandardných stavov s ostatnými útvarmi IT

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť viesť tím a koordinovať prácu 11 praconíkov v rámci oddelenia IT helpdesk a desktop support
  • Príležitosť využívať komunikačné a argumentačné zručnosti pri komunikácii s materskou spoločnosťou
  • Zoznámenie sa a zastrešovanie rôznorodej škály incidentov v rámci rôznych oblastí
  • Podieľanie sa na zlepšeniach riešenia incidentov
  • Veľmi bohatý bonusový a sociálny systém
  • Práca na veľkých projektoch

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Pozíciu obsadzujeme pre oddelenie „IT helpdesk a desktop support" v rámci medzinárodnej výrobno-obchodnej spoločnosti,

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie I.stupňa (Technická Univerzita)
  • Niekoľkoročná prax v IT Helpdesk a Desktop support, min. 2 roky manažérskej praxe a skúsenosť s riadením projektov v danej oblasti
  • Znalosť systémov IT Helpdesk a Desktop support
  • Dobré riadiace a argumentačné schopnosti
  • Aktívna angličtina
  • Znalosť práce v HP SM9, ServiceNow alebo CA Service Management je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2642379  Dátum zverejnenia: 12.7.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.