IT incident a problém špecialista (spracovanie incidentov pre 150 biznis aplikácií)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Poznáš princípy ITIL-u, spravoval si incidenty, reportoval a máš plynulú angličtinu? Ak chceš pracovať na zlepšení procesov riešenia incidentov a zodpovedať za 150 aplikácii na globálnej úrovni, pre jednu z najväčších zaisťovní v Európe, hľadáme práve Teba!

Budeš:
  • analyzovať a navrhovať zlepšenia v rámci incident procesov pre 150 portfólio aplikácií (Logistika, HR, a i.)
  • zodpovedať za kvalitu, efektívne prideľovanie a eskaláciu na základe KPIs
  • mapovať slabé miesta v rámci spravovania incidentov a navrhovať funkčné zlepšenia
  • zastrešovať reporting a manažovať spätnú väzbu a komunikáciu so zákazníkom
  • spolupracovať na nastavovaní procesov na zefektívnenie riešení incidentov v rámci celej spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Vytvorenie širokej siete kontaktov a komunikácia so širokým spektrom interných zamestnancov aj zákazníkov
  • Možnosť zoznámiť sa rôznorodou škálou incidentov na globálnej úrovni
  • Príležitosť byť súčasťou nastavovania procesov na zlepšenie riešenia incidentov
  • Práca v dynamickom a profesionálnom prostredí (medzinárodné tímy)
  • 5 dní dovolenky navyše
  • Firemna kultúra podporujúca home office
  • Ročný bonus
  • Atraktívne možnosti vzdelávania

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Pozíciu obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť s dlhoročnou tradíciou, ktorá poskytuje služby v oblasti poistenia a zaistenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť s prácou v IT sektore a dobré porozumenie princípom ITIL-u (certifikát je výhodou)
  • komunikačné zručnosti a odolnosť voči záťažovým situáciám
  • pokročilá znalosť anglického jazyka
  • rozhodná a organizovaná osobnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2617317  Dátum zverejnenia: 21.6.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.