Hovoríš nemecky a anglicky a preferuješ HOME OFFICE? Pracuj ako podpora pre obchodných partnerov (aj part-time)

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ovládaš nemčinu a angličtinu a chceš pracovať z DOMU? Pracuj pre najväčšieho online predajcu a poskytuj podporu pre jeho kľúčových obchodných partnerov na nemeckom trhu. Vyber si či chceš pracovať na plný alebo polovičný úväzok. Tvojou úlohou bude:
  • podpora a pomoc pre obchodných partnerov spoločnosti
  • riešenie problémov, zodpovedanie otázok prostredníctvom emailu alebo telefonicky (technické problémy pri predaji,preprava tovaru)
  • práca s rôznymi nástrojmi, vyhľadávanie informácií
  • komunikácia naprieč oddeleniami pri hľadaní riešení

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť práce aj plný alebo polovičný úväzok
  • komplexné zaškolenie
  • flexibilný pracovný čas
  • poskytnutie pracovných nástrojov zo strany zamestnávateľa (PC, monitor)
  • príspevok na internet (technické zabezpečenie práce z home office)
  • možnosť profesného rastu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Svetoznáma spoločnosť, ktorá je jednotkou v internetovom predaji.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • nemecký jazyk na plynulej komunikatívnej úrovni
  • anglický jazyk na pokročilej úrovni
  • min. 6 mesačná pracovná skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi na administratívnej pozícii
  • ochota pomáhať, poradiť
  • samostatnosť, schopnosť koncentrovať sa
  • ochota prispôsobiť domáce pracovné prostredie práci z domu (internetové pripojenie, pokojné prostredie)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v anglickom jazyku.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2580551  Dátum zverejnenia: 26.5.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou