IT user administrator (medzinárodný tím)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosť s Access manažmentom a záujem spravovať prístupy interných zamestnancov a externých klientov pre jednu z najväčších zaisťovní na trhu? Hľadáme práve Teba! Budeš mať možnosť zodpovedať za prístupy a komunikovať s ľuďmi na rozličných pozíciach v rámci celého sveta.

Budeš:
  • Spravovať prístupy zamestnancov spoločnosti pracujúcich v rôznych oblastiach (IT, HR, logistika a i.) v rámci celého sveta.
  • Zodpovedný za všetky prístupové žiadosti a incidenty.
  • Súčasťou automatizácie procesov v rámci access manažmentu za účelom ich zefektívnenia.
  • Mať možnosť rozvíjať Tvoje komunikačné schopnosti pri komunikácii s rôznymi zamestnancami/zákazníkmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Vytvorenie širokej siete kontaktov
  • Možnosť zoznámiť sa s novými inovatívnymi technológiami v rámci automatizácie
  • Príležitosť zoznámiť sa s rôznorodou škálou prístupov na rôznych pozíciach v rámci celého sveta
  • Prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí (medzinárodné tímy)
  • 5 dní dovolenky navyše
  • Firemnú kultúru podporujúca home office
  • Ročný bonus
  • Atraktívne možnosti vzdelávania

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Pozíciu obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť s dlhodobou tradíciou, ktorá poskytuje služby v oblasti poistenia a zaistenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosť s incident manažmentom a administráciou access aplikácií
  • Angličtina na pokročilej úrovni
  • Znalosť Active Directory a princípov ITIL (incident/problem manažment, spravovanie requestov)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu radova@gmail,com. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2561591  Dátum zverejnenia: 13.5.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.