Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Facility manažér - správa obchodného centra
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, realitného investora a developera kótovaného na viedenskej burze, hľadáme 2 manažérov zodpovedných za za bezchybný chod obchodného a administratívneho centra s praxou v rámci správy objektov v oblasti Retailu alebo segmentu kancelárií.
- Zodpovednosť za údržbu, čistiace práce, deratizáciu a dezinfekciu, ochranu objektu a všetkých ostatných činností súvisiacich s chodom obchodného centra a administratívnych priestorov
- Identifikácia a odstraňovanie problémov súvisiacich s údržbou priestorov (komunikácia s prenajímateľmi, dodávateľmi služieb).
- Evidencia porúch a ich následné odstraňovanie v spolupráci s dodávateľmi
- Zodpovednosť za BOZP, HVAC, správne fungovanie vzduchotechniky, koordináciu SBS a zodpovednosť za čistotu na základe najvyšších štandardov
- Pravidelný reporting nadriadenému ohľadom aktuálneho stavu, pravidelná komunikácia s nájomníkmi, maximálne proklientské nastavenie
- Kontrola zariadení a chodu prevádzky (retailová časť, office priestory) na základe interných štandardov
- Budovanie dobrých vzťahov s nájomcami
- Príprava podkladov a dokumentov pre vytváranie mesačného plánu na údržbu a chod zariadenia
- Starostlivosť o zeleň (vnútorná aj vonkajšia) a starostlivosť o priliehajúci areál počas celého roka
- 24-hodinová pohotovosť a v prípade urgentných situácií dohľad na odstránenie problémov
- 1x mesačne služba cez víkend
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v nadnárodnej, silnej a rýchlorastúcej spoločnosti
- zodpovedajúce platové ohodnotenie
- koncoročné odmeny
- možnosť vzdelávania sa
- samostatná a zodpovedná práca
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti
Našim klientom je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti realít.
Našim klientom je spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti realít.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Facility manažér
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie technického zamerania (STU, preferovane so zameraním na Facility Manažment, správa budov/majetku), resp. SŠ vzdelanie s viacročnou praxou na pozícii Facility manažéra/ Správcu objektov
- Minimálne 2 roky praxe na pozícii Facility manažéra alebo Správcu objektov (preferovaná skúsenosť v rámci retailu alebo kancelárskych priestorov
- Skúsenosti so správou budov a HVAC systémami
- Aktívna znalosť AJ (ústne aj písomne) na pokročilej úrovni
- MS office na pokročilej úrovni, znalosť práce s AutoCAD výhodou
- vynikajúce komunikačné, sebaprezentačné a organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 2311913
Dátum zverejnenia: 2.11.2015
2015-11-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Facility manager, Prevádzkový manažér, Správca budov, Technický manažér Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.