Office manager (výrobná spoločnosť)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Našim klientom je výrobná spoločnosť, významný dodávateľ pre takmer celý automobilový priemysel. Spoločnosť rýchlo rastie a hľadá kandidáta na pozíciu asistenta, ktorý má rád výzvy. Pod náplň práce spadá:
  • administratíva podpory vedeniu spoločnosti
  • spolupráca s riaditeľmi dcérskych spoločností
  • zabezpečovanie leteniek a ubytovania pre pracovné cesty zamestnancov
  • príprava podkladov a materiálov pre vedenie firmy
  • interná a externá komunikácia (zákazníci, právnik)
  • zastrešenie chodu kancelárie (telefonická a mailová komunikácia, pošta, kancelárske potreby)
  • kontrola dochádzky zamestnancov, príprava podkladov pre mzdové účtovníctvo

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príležitosť byť pri raste spoločnosti
  • možnosť kreatívneho riešenia problémov
  • všestranná náplň práce s minimálnou mierou rutiny
  • medzinárodné prostredie s možnosťou využívať cudzie jazyky
  • motivujúce finančné ohodnotenie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Výroba kovov alebo kovových výrobkov

Našim klientom je medzinárodný dodávateľ v oblasti automobilového priemyslu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

administratíva

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Nemecký jazyk na úrovni pokročilý slovom a písmom
  • Anglický alebo Španielsky jazyk na úrovni mierne pokročilý
  • min. 1 rok na pozícii s podobnou náplňou práce
  • znalosť MS Office, predovšetkým Excel, na úrovni pokročilý
  • samostatnosť a chuť učiť sa
  • flexibilita a tímovosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis v anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2264913  Dátum zverejnenia: 29.9.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.