Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka manažéra
Miesto práce
okres Dunajská Streda
Termín nástupu
asap
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce sú administratívne práce a poskytovanie podpory pre manažéra, evidencia a archivácia dokumentov, korešpondencia s materskou spoločnosťou a s dodávateľmi, evidencia účtovných podkladov.
Výkon práce: Gabčíkovo
Výkon práce: Gabčíkovo
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v multikultúrnom prostredí
- možnosť ubytovania
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Mimovládne organizácie, občianske združenia
Naším klientom je zahraničná spoločnosť zabezpečujúca celkovú starostlivosť o utečencov relokovaných na Slovensko.
Naším klientom je zahraničná spoločnosť zabezpečujúca celkovú starostlivosť o utečencov relokovaných na Slovensko.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- stredoškolské vzdelanie s maturitou / vysokoškolské vzdelanie
- prax minimálne 3 roky na podobnej pozícií
- znalosť nemeckého jazyka slovom aj písmom
- znalosť ďalšieho jazyka výhodou
- znalosť práce v prostredí MS Office
- čistý register trestov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom aj v nemeckom/anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 2210054
Dátum zverejnenia: 5.8.2015
2015-08-05
lokalita: okres Dunajská Streda Pozícia: Asistent Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou