Medzinárodná spoločnosť hľadá Mzdového účtovníka/Personalistu

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti v oblasti mzdovej personalistiky a radi by ste sa posunuli na pozíciu v rámci úspešnej spoločnosti, ktorá Vám umožní okrem spracovania miezd aj komunikáciu so zamestnancami a rozvoj v ďalších činnostiach personalistiky?

Ak áno, medzi Vaše zodpovednosti bude patriť nasledovné:

  • Vedenie personálnej databázy zamestnancov v HR systéme, ich kompletných osobných zložiek a zodpovednosť za ich pravidelnú aktualizáciu
  • Spracovanie miezd a podkladov k nim
  • Vytváranie pracovno-právnych dokumentov
  • Realizácia workshopov pre zamestnancov z oblasti mzdovej agendy
  • Prinášanie nových nápadov a zlepšení do HR procesov v spoločnosti za účelom skvalitňovania služieb poskytovaných interným zákazníkom
  • Príprava rôznych analýz a reportov pre interné účely (ad-hoc aj pravidelne)
  • Podpora ostatných činností personalistu v závislosti od potrieb tímu (on-boarding, mobilita, zákonník práce)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zaujímavé platové ohodnotenie a príjemný HR kolektív
  • Prostredie nadnárodnej spoločnosti poskytujúcej aj lokálnu skúsenosť
  • Balík benefitov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Radi sa s vami porozprávame bližšie o tejto ponuke, ak:

  • Máte ukončené min. SŠ vzdelanie (VŠ výhodou)
  • Máte min. 2 roky skúseností v oblasti mzdovej agendy na podobnej pozícii (skúsenosti s ďalšími činnosťami z personalistiky výhodou)
  • Viete komunikovať v angličtine
  • Ste systematický/á, analytický/á a so zmyslom pre detail
  • Ste komunikatívny/a a orientovaný/á na ľudí
  • Ste proaktívny/a a radi prinášate zmeny a zlepšenia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície, o ktorú máte záujem.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2103685  Dátum zverejnenia: 6.5.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou