Vedúci oddelenia správy majetku a služieb

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • riadenie a zodpovednosť za správu majetku (majetok v hodnote vyše 500 miliónov), pozemkov, nebytových priestorov, autoparku, vodných plôch a ich súčastí v území verejných prístavov
  • riadenie a zodpovednosť za koncepciu BOZP a PO spoločnosti v súlade s predpismi
  • riadenie a zodpovednosť za tvorbu spisového a registratúrneho poriadku spoločnosti
  • riadenie a zodpovednosť za proces komplexnej fakturácie prístavných poplatkov a prístavných služieb
  • zodpovednosť za proces inventarizácie majetku
  • vedenie zvereného kolektívu (do 8 ľudí)
  • hľadanie nových možností ako efektívne prenajímať prislúchajúce pozemky a plochy
  • vylepšenie interných procesov za účelom zvýšenia efektivity oddelenia
  • zastupovanie spoločnosti pred zákazníkmi, prenájomcami a dodávateľmi
  • reportovanie nadriadeným (CEO, Finančný manažér)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej spoločnosti
  • 13.+14. plat (garantovaný)
  • zamestnanecké výhody
  • automobil na služobné účely
  • príspevok na športové aktivity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa prevádzkovaním prístavov, prenájmom pozemkov a prevádzkovaním vodných ciest.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie, ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
AutoCAD - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax na pozícii správcu majetku (ideálne väčšia hodnota majetku od 200 tisíc euro vyššie) nutnou podmienkou
  • schopnosť dohovoriť sa v anglickom jazyku
  • vysoká miera samostatnosti, flexibilita
  • manažérske schopnosti, zmysel pre detail
  • veľmi dobré organizačné a sebaprezentačné schopnosti, iniciatívnosť
  • obchodnícky duch a schopnosť presvedčiť
  • schopnosť riešiť problémy a vedieť sa rozhodnúť v kritických situáciách
  • vysoký technický background v oblasti prenájmu pozemkov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenčine na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície, o ktorú máte záujem.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhaj sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštív našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Srchová
E-mail: poslať životopis
ID: 2086555  Dátum zverejnenia: 17.4.2015