IT Analytik/ Projektový Koordinátor

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • zodpovednosť za rozvoj zverenej oblasti CRM
  • koordinácia vendora
  • koordinácia ľudských zdrojov zahrnutých v projekte
  • v rámci projektov vo svojej doméne zodpovednosť za plánovanie, prípravu, zber požiadaviek, analýzu, definíciu funkčných zmien v informačných systémoch
  • dohľad na technickú realizáciu (internú, alebo na strane dodávateľa)
  • koordinácia testovania a zodpovednosť za bezproblémové nasadenie riešenia do produkčnej prevádzky
  • analýza operačného plánu z hľadiska dopadu na CRM, bežiace procesy a odporúča koncepčné zmeny z hľadiska projektov oddelenia

Zamestnanecké výhody, benefity

  • nadštandardné finančné ohodnotenie
  • zaujímavý a motivujúci sociálny program s množstvom benefitov
  • podpora osobného rozvoja a vzdelávania
  • stabilná medzinárodná spoločnosť

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Medzinárodná telekomunikačná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, technické, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ideálne kandidát s programátorským backgroundom v minulosti, ktorý na tejto pozícii NEBUDE prorgamovať
  • porozumenie zdrojovému kódu a schopnosť dohľadať si info v databáze
  • skúsenosti s implementáciou informačných systémov a riadením projektov v oblasti IT
  • skúsenosti s analýzou softvérových riešení cca 2 roky
  • znalosti v oblasti CRM (zameranie na Telco výhodou)
  • znalosti v oblasti modelovania procesov / UML
  • znalosť operačných systémov Windows a MS Office aplikácii (vrátane MS Visio a MS Project)
  • znalosť Internet / Intranet technológii (napr. MS Sharepoint)
  • znalosť vývojových nástrojov SQL prípadne PL/SQL, JAVA, C
  • skúsenosti s technológiou Oracle alebo inými databázami
  • základné znalosti v oblasti ERP, DWH, prípadne billing systémov
  • informatívne znalosti v oblasti HW a serverov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala pošlite svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2045132  Dátum zverejnenia: 24.4.2015