Riaditeľ závodu

Miesto práce
Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • rozvoj, koordinácia a uplatňovanie stratégie definovanej matkou v oblasti výroby, procesov, supply chain, riadenia projektov s dôrazom na zlepšenie výkonnosti v jednotlivých oblastiach
  • vypracovanie a aplikácia štandardov v oblasti výroby a kvality, vedenie k týmto štandardom jednotlivé tímy, podpora pri zvyšovaní ich kompetencií, motivácia a zabezpečenie celkovej bezpečnosti na pracovisku, zvyšovanie lojality tímov
  • implementácia politiky HSE v danom závode (Hygiena, bezpečnosť, životné prostredie) podľa štandardov skupiny, ale aj vzhľadom na lokálne štandardy/legislatívu
  • príprava a exekúcia prevádzkového rozpočtu, zavádzanie plánov produktivity (KPIs) a znižovanie nákladov s cieľom zvýšenia profitability závodu
  • manažment, plánovanie a koordinácia subdodávateľov a iných externých partnerov
  • upevnenie a rozvoj „Lean manažment“ v oblasti výroby

Zamestnanecké výhody, benefity

  • automobil aj na súkromné účely
  • relevantné platové ohodnotenie
  • stabilná spoločnosť s perspektívnymi projektami
  • možnosť mať rozhodujúce právomoci

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Našim klientom je medzinárodná výrobná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

10

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie technického smeru
  • 10 rokov skúsenosti s vedením závodu strednej veľkosti
  • Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (2. jazyk je výhodou)
  • Skúsenosti s operatívou, hands on prístup
  • Orientácia na výsledky, kontinuálne zefektívňovanie procesov/výroby
  • Skúsenosti so zavádzaním, vedením projektov, s identifikovanými nástrojmi a konkrétnym technickým zabezpečením
  • Rozvinuté manažérske zručnosti, výborne komunikačné a prezentačné zručnosti, schopnosť počúvať, presvedčiť a zároveň viesť ostatných k realizácii navrhnutých riešení
  • Skúsenosti s prípravou a exekúciou rozpočtov
  • Lojalita a bezúhonnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom/anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície, o ktorú máte záujem.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 1975949  Dátum zverejnenia: 12.1.2015