Delivery Manager / Solution Manager

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP, dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Zodpovedný za softvérové dodávky vyvíjané v Kompetenčnom centre Frontend a Klient
  • Plánovanie dodávok/vývojových kapacít, riadenie rizika a závislostí, komunikácia s release/projekt manažérom a zadávateľmi požiadaviek
  • Riadenie SW dodávok v rámci zmenových konaní/projektov v požadovaných termínoch a kvalite
  • Podpora prevádzky – incident manažment
  • Zastrešenie nových funkčností / projektov v oblasti bankových obchodných procesov
  • Neustále zlepšovanie interných procesov
  • Konzultácie s biznis užívateľom - poskytovať konzultácie biznis užívateľom a ostatným špecialistom a taktiež externým dodávateľom pri príprave požiadaviek, funkčných a technických špecifikácií na nové informačné systémy a riešenia
  • Komunikácia s analytikmi a vývojármi ohľadom SW riešení a dodávok IT systémov
  • Návrh riešení – navrhovať optimálne riešenia vo vzťahu k nákladom a očakávaným prínosom
  • Riadenie subdodávateľov
  • Príprava podkladov pre reporting a kapacitné plánovanie
  • Reportuje vedúcemu oddelenia

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Prostredie medzinárodnej spoločnosti so zaujímavými projektmi v oblasti bankovníctva
  • Softvérové projekty s využitím najnovších technológií
  • Flexibilný pracovný čas
  • Home-office
  • Možnosti školení a ďalšieho odborného rastu
  • Zaujímavé finančné a nefinančné benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Medzinárodná banková spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, technické, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosti s IT projektami z pozície Solution/Delivery Managera alebo Projektového Managera
  • Prax v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, telco v spojitosti s IT aspoň tri roky
  • Prax v projektovom menežmente alebo menežmente zmien výhodou
  • Dobré komunikačné a organizačné zručnosti
  • Štruktúrovaný prístup k riešeniu problémov, analytické myslenie
  • Anglický jazyk – pokročilý
  • VŠ vzdelanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala pošlite svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 1942440  Dátum zverejnenia: 5.1.2015