Sales Support Coordinator (Production Company)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti v oblasti koordinácie zákazníkov, logistiky alebo sales support? Radi by ste pracovali pre dynamickú výrobnú spoločnosť a komunikovali so zahraničím na dennej báze?

Ak áno, náš klient má pre Vás novú výzvu:

  • Zastrešovanie podpory pre zákazníka od cenovej ponuky až po fakturáciu (orientácia na zákazníkov z oblasti centrálnej a východnej Európy)
  • Prevzatie prípadu od obchodného zástupcu, kalkulácia objednávky a príprava cenovej ponuky pre klienta
  • Priebežná komunikácia s klientom ako aj dodávateľom ohľadom statusu jeho objednávky alebo prípadných problémov
  • Koordinácia objednávky interne v spoločnosti (komunikácia so skladom, s výrobou, logistikou príp. inými oddeleniami)
  • Riešenie otázok a reklamácií zo strany klientov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť pracovať na komplexnej pozícii a naučiť sa procesy výrobnej spoločnosti
  • Úvodné zaškolenie v Belgicku, následne príležitostné služobné cesty v rámci Európy
  • Možnosť využitia cudzích jazykov na dennej báze
  • Mesačné odmeny vo výške 10% zakladného brutto platu (vyplácané kvartálne)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti výroby so sídlom v Rači, Bratislava.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Radi vám prezradíme viac o tejto pozícii, ak vyhovujete nasledovným požiadavkam nášho klienta:

  • 3 roky praxe v oblasti podpory obchodu/logistiky/nákupu/zákazníckeho servisu, ideálne v koordinátorskej roli
  • Angličtina na aktívnej úrovni, iný cudzí jazyk výhodou (najmä z oblasti centrálnej a východnej Európy)
  • Zodpovedný a pracovitý prístup
  • Organizačné a komunikačné zručnosti
  • Schopnosť zvládnuť komplexnú pozíciu a rýchlo sa učiť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom/anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície, o ktorú máte záujem.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 1827532  Dátum zverejnenia: 7.8.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou