Back office špecialista

Miesto práce
okres Pezinok
Termín nástupu
ihneď/ dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • podieľanie sa na príprave a realizácií zákazníckych programov, koordinácia programov v rámci ich zavádzania
  • návrh a realizácia krokov smerom k reaktivácii zákazníkov, upravovanie cenových hladín zákazníkov vzhľadom v systéme
  • Rozhoduje o zmenách cien jednotlivých zákazníkov v rámci dosahovania plánovaných cenových hladín v jednotlivých segmentoch
  • Príprava cenových ponúk pre obchodných zástupcov
  • Spracovanie informácií ohľadom odmien pre obchodníkov
  • Zastupovanie vedúceho zákazníckeho centra v prípade neprítomnosti
  • Príprava obchodných reportov, analýz a podkladov pre manažment spoločnosti
  • Kontrola údajov o zákazníkoch v systéme
  • Analýza dát, kontrola ich správnosti, analýzy chybovosti zadávaných dát do IS.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej medzinárodne pôsobiacej spoločnosti,
  • mobilný telefón, notebook,
  • príspevok na DDP,
  • flexibilná pracovná doba,
  • odborný rast - tréningy a školenia

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je medzinárodne pôsobiaca spoločnosť - distribútor skvapalneného plynu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Access - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax na pozícii obchodného referenta, back office špecialistu, podpory predaja požiadavkou
  • Spoľahlivosť, dôslednosť, flexibilita, schopnosť samostatnej práce aj práce v tíme
  • Schopnosť viesť tím a prebrať zodpovednosť
  • Veľmi dobrá znalosť Excel a Access
  • Analytické schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Srchová
E-mail: poslať životopis
ID: 1715089  Dátum zverejnenia: 14.4.2014