Špecialista nákupu s francúzskym jazykom

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Zaujímavé platové ohodnotenie

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti v nákupe a radi by ste pri práci využívali cudzie jazyky? Chceli by ste sa stať súčasťou dynamickej consultingovej spoločnosti?

V tom prípade máme pre vás zaujímavú príležitosť:


  • Komunikácia s klientom v cudzom jazyku: udržiavanie kontaktu, špecifikácia a spracovanie nákupných požiadaviek, konzultácie pre klientov
  • Vyhľadávanie dodávateľov v databáze podľa dohodnutých kritérií
  • Bidding a výber toho najvhodnejšieho dodávateľa
  • Komunikácia s dodávateľmi v cudzom jazyku: vyjednávanie zmluvných podmienok a cien, dohodnutie časového rámca
  • Spravovanie objednávok a dohľad nad časovým plnením
  • Nastavovanie a zlepšovanie procesov v rámci oddelenia
  • Reporting a rôzne interné projekty podľa progresu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zaujímavý balíček benefitov ako aj finančné ohodnotenie
  • Príležitosť pre kariérny rast, keďže v spoločnosti vznikajú stále nové tímy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je medzinárodná consultingová spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomický smer

Jazykové znalosti

Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 2 roky skúseností v oblasti nákupu (skúsenosť s vyjednávaním cien a zmlúv podmienkou)
  • VŠ ekonomického smeru výhodou
  • Aktívna znalosť francúzskeho A anglického jazyka podmienkou
  • Analytické a procesné myslenie
  • Komunikačné zručnosti a vyjednávacie zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície, o ktorú máte záujem.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 1708499  Dátum zverejnenia: 4.4.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Zaujímavé platové ohodnotenie