Naštartuj svoju kariéru v nákupe a využívaj nemecký jazyk!

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Aktívne komunikuješ po nemecky? Hľadáš možnosť učiť sa nové veci a zaujíma ta oblasť nákupu? Chceš pracovať na komplexnej pozícii, kde by si mal možnosť naučiť sa o procese nákupu a produktového manažmentu? Neváhaj a prihlás sa teraz.

Ak sa rozhodneš prijať túto výzvu, budeš zodpovedný/á za:
  • Komunikáciu a udržiavanie vzťahov s dodávateľmi (prevažne v nemeckom jazyku)
  • Prípravu objednávok v systéme, sledovanie ich schválenia a dodania * Správu zmlúv
  • Prípravu reportov, podkladov a prezentácií
  • Kontrolu a spracovávanie dodávateľských faktúr
  • Administratívno-organizačnú podporu nadriadeného
  • Využívanie programu SAP a MS Excel

Zamestnanecké výhody, benefity

  • jazykové kurzy
  • flexibilná pracovná doba
  • sociálne benefity
  • kvalitné zaškolenie
  • možnosť ďalšieho rastu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je medzinárodná sieť predajní.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
SAP - Základy

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Stredoškolské vzdelanie, resp. VŠ vzdelanie (výhodou je ekonomický smer)
  • Plynulá znalosť nemeckého jazyka
  • Dobrá znalosť MS Office (Excel, Power Point)
  • Komunikačné a prezentačné zručnosti, silná orientácia na zákazníka * Proaktívny, iniciatívny a tímový prístup
  • Schopnosť presadiť sa a samostatnosť
  • Flexibilita a vysoké pracovné nasadenie
  • Dobré organizačné schopnosti a logické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície, o ktorú máte záujem.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Srchová
E-mail: poslať životopis
ID: 1708424  Dátum zverejnenia: 4.4.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou