Office Manager pre medzinárodnú logistickú spoločnosť

Miesto práce
okres Senec
Termín nástupu
Asap
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte aktívnu znalosť anglického a/alebo nemeckého jazyka a skúsenosti v oblasti administratívy? Dokážete si efektívne zorganizovať pracovný čas a operatívne riešiť vzniknuté problémy? Hľadáte samostatnú a zodpovednú prácu v stabilnej medzinárodnej spoločnosti? Ak sa rozhodnete prijať našu výzvu, budete zodpovedný/á za:

  • Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie v Senci
  • Príprava pracovných zmlúv, evidencia dochádzky, príprava podkladov k výplatám
  • Komunikácia so slovenskými vodičmi (riešenie technických problémov a poistných udalostí) a belgickým dispečingom
  • Podpora pre manažment spoločnosti (zabezpečenie ubytovania na Slovensku, organizácia stretnutí, príležitostné preklady)
  • Kontrola došlých faktúr a príprava podkladov pre externú účtovnú spoločnosť
  • Aktívna práca s internými systémami spoločnosti
  • Intenzívna komunikácia s materskou spoločnosťou (Belgicko)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Dynamická a zodpovedná pozícia s vysokou mierou samostatnosti
  • Využitie anglického/nemeckého jazyka v každodennej komunikácii

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti logistiky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Aktívna znalosť anglického a/alebo nemeckého jazyka
  • Minimálne 1-2 roky praxe v oblasti administratívy (skúsenosti z logistickej spoločnosti sú veľkou výhodou)
  • Dynamická osobnosť s výbornými komunikačnými a organizačnými zručnosťami
  • Samostatnosť, zodpovedný a iniciatívny prístup k práci
  • Časová flexibilita a stresová odolnosť
  • Vodičský preukaz

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v anglickom alebo nemeckom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície, o ktorú máte záujem.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 1384797  Dátum zverejnenia: 31.3.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou