Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonná asistentka konateľa spoločnosti
Symphony Business Integrator s.r.o.
Miesto práce
Fraňa Kráľa 35, Bratislava, Bratislavský kraj
Fraňa Kráľa 35, Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- organizovanie a príprava obchodných rokovaní spolu s konateľom spoločnosti
- dôsledná príprava materiálov na pracovné stretnutia, vedenie agendy stretnutí, účasť na zasadnutiach a spracovávanie záznamov
- pravidelné návštevy, udržiavanie kontaktov a vzťahov s obchodnými partnermi a vedením štátnych inštitúcií
- poskytovanie podpory a poradenstva konateľovi spoločnosti,
pomoc pri príprave strategických dokumentov, investičných projektov, a pod.
- návrh, riadenie, koordinácia a vyhodnotenie obchodnej spolupráce
- pravidelný reporting a komunikácia s konateľom spoločnosti
- služobné cesty s konateľom, pomoc pri tvorbe a podpora jeho programu
- operatívne úlohy na základe požiadavky konateľa spoločnosti
- dôsledná príprava materiálov na pracovné stretnutia, vedenie agendy stretnutí, účasť na zasadnutiach a spracovávanie záznamov
- pravidelné návštevy, udržiavanie kontaktov a vzťahov s obchodnými partnermi a vedením štátnych inštitúcií
- poskytovanie podpory a poradenstva konateľovi spoločnosti,
pomoc pri príprave strategických dokumentov, investičných projektov, a pod.
- návrh, riadenie, koordinácia a vyhodnotenie obchodnej spolupráce
- pravidelný reporting a komunikácia s konateľom spoločnosti
- služobné cesty s konateľom, pomoc pri tvorbe a podpora jeho programu
- operatívne úlohy na základe požiadavky konateľa spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v nadnárodnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Dynamické a priateľské pracovné prostredie
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- Perspektíva dlhodobej spolupráce
- Dynamické a priateľské pracovné prostredie
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- Perspektíva dlhodobej spolupráce
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Symphony is a niche consultancy combining top level business and technology experience with a highly cost effective delivery organisation.
Symphony teams help clients to achieve ambitious and impressive operational improvements.
See more : http://www.symphony.eu.com/aboutus/
Symphony teams help clients to achieve ambitious and impressive operational improvements.
See more : http://www.symphony.eu.com/aboutus/
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2117065
Dátum zverejnenia: 22.5.2015
2015-05-22
lokalita: Fraňa Kráľa 35, Bratislava, Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Symphony Business Integrator s.r.o.