Receptionist

Sygic

Miesto práce
CBC IV., Karadžičova 14, 821 08 Bratislava, Slovakia, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• starostlivosť o chod recepcie
• prijímanie a prepájanie telefonických hovorov v slovenskom a anglickom jazyku
• prijímanie a starostlivosť o prichádzajúcich návštevníkov
• poštový (evidencia prijatej a odoslanej pošty) a kuriérsky servis
• prideľovanie prístupov a tvorenie prístupových kariet
• distribúcia stravných lístkov
• spracovanie dochádzky
• archivácia, scanovanie a evidencia obchodných dokumentov (napr.: obchodné zmluvy)
• dohľad nad vozovým parkom firmy (2 autá) – servis, poistenie
• starostlivosť o priestory spoločnosti a bežný chod spoločnosti vrátane dohľadu nad dodávateľmi
• podpora pri služobných cestách (objednávanie leteniek a rezervácia ubytovania)
• podpora pri organizovaní firemných akcií
• mesačné reporty z pridelených činností

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v dynamickej medzinárodne pôsobiacej firme
  • možnosť ďalšieho odborného a osobnostného rastu
  • príjemné pracovné prostredie
  • benefity vo forme „cafeteria“ systému
  • motivujúci systém odmeňovania

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú najviac spĺňať profil daného pracovného miesta. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 1 rok sú podmienkou
  • znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na pokročilej úrovni a slovenského jazyka na aktívnej úrovni je podmienkou
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) na úrovni pokročilý je podmienkou
  • komunikačné a organizačné schopnosti
  • flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

We are Sygic and we have been changing the way people travel since 2004.
We are known for the Sygic GPS Navigation mobile application, the first navigation app on the App Store and the second on Google Play, but today we are much more! After all these years, we extended, but the focus and start-up mentality remain.
Our users are considered part of our development family. We listen to their suggestions and try to ensure that our product still brings them added value. 

As part of the Eurowag Group, which comprises a dynamic portfolio of innovative companies, including us – Sygic but also fireTMS, Inelo, WebEye, Princip, KomTeS, and CVS, we collectively play pivotal roles in creating sustainable financial and technological solutions. Together we work to simplify the life of fleet companies worldwide. 

At Eurowag Group, we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We encourage women, men, and individuals of all backgrounds to apply and join our team.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Andrea Keprtová
E-mail: poslať životopis
ID: 2893832  Dátum zverejnenia: 16.1.2017