Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Specialist with German language
Sygic
Miesto práce
CBC 4, Karadžičova 14, Bratislava
CBC 4, Karadžičova 14, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úspech našich produktov závisí od spokojnosti viac ako 150 miliónov zákazníkov. Nehľadáme anonymnú tvár do nekonečného open space, ale silnú individualitu do malého 15-členného tímu, ktorá bude významne prispievať k celkovej kvalite produktu. Okrem technickej podpory užívateľom bude Tvojou úlohou poskytovanie informácií ohľadne Sygic GPS navigácie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Neformálne pracovné prostredie
- Voliteľné benefity (Cafeteria)
- Občerstvenie
- Flexibilný pracovný čas
- Profesionálny rozvoj
- Firemné akcie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Pokročilá úroveň angličtiny, prípadne nemčiny
- Znalosť ďalšieho cudzieho jazyka je výhodou
- Rád / rada sa učíš nové veci (na všetko potrebné Ťa zaškolíme)
- Máš záujem o IT, najnovšie technológie a aplikácie
- Zdvorilá komunikácia so zákazníkom je pre teba samozrejmosťou
- Si ochotný/-á pracovať počas víkendovej smeny (2x mesačne)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We are Sygic and we have been changing the way people travel since 2004.
We are known for the Sygic GPS Navigation mobile application, the first navigation app on the App Store and the second on Google Play, but today we are much more! After all these years, we extended, but the focus and start-up mentality remain.
Our users are considered part of our development family. We listen to their suggestions and try to ensure that our product still brings them added value.
As part of the Eurowag Group, which comprises a dynamic portfolio of innovative companies, including us – Sygic but also fireTMS, Inelo, WebEye, Princip, KomTeS, and CVS, we collectively play pivotal roles in creating sustainable financial and technological solutions. Together we work to simplify the life of fleet companies worldwide.
At Eurowag Group, we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We encourage women, men, and individuals of all backgrounds to apply and join our team.
We are known for the Sygic GPS Navigation mobile application, the first navigation app on the App Store and the second on Google Play, but today we are much more! After all these years, we extended, but the focus and start-up mentality remain.
Our users are considered part of our development family. We listen to their suggestions and try to ensure that our product still brings them added value.
As part of the Eurowag Group, which comprises a dynamic portfolio of innovative companies, including us – Sygic but also fireTMS, Inelo, WebEye, Princip, KomTeS, and CVS, we collectively play pivotal roles in creating sustainable financial and technological solutions. Together we work to simplify the life of fleet companies worldwide.
At Eurowag Group, we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We encourage women, men, and individuals of all backgrounds to apply and join our team.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 2729337
Dátum zverejnenia: 19.9.2016
2016-09-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Sygic