Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Specialist (1st Line Support)
Sygic
Miesto práce
CBC 4, Karadžičova 14, 821 08 Bratislava, Bratislava
CBC 4, Karadžičova 14, 821 08 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
by agreement
by agreement
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme
Hľadáme človeka, ktorého túžbou je pomáhať zákazníkom s riešením problémov. Ideálny Customer care špecialista dokonale pozná Sygic produkty, vie veľmi presne identifikovať s čím má zákazník problém a dokáže mu správne a rýchlo poradiť. Tím Customer care špecialistov komunikuje s klientmi prostredníctvom mailov a online chatu.
Na čom sa budeš podieľať
Hľadáme človeka, ktorého túžbou je pomáhať zákazníkom s riešením problémov. Ideálny Customer care špecialista dokonale pozná Sygic produkty, vie veľmi presne identifikovať s čím má zákazník problém a dokáže mu správne a rýchlo poradiť. Tím Customer care špecialistov komunikuje s klientmi prostredníctvom mailov a online chatu.
Na čom sa budeš podieľať
- budeš denne komunikovať so zákazníkmi cez tickety, e-maily a fórum
- Identifikovať, analyzovať problém a hľadať najlepšie riešenie
- spolupracovať s product managermi a developermi
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodne pôsobiacej firme
- prostredie, kde sa cení inovácia
- agilný development (scrum)
- práca s najnovšími technológiami
- motivujúce odmeňovanie zohľadňujúce podieľ na dosiahnutí cieľa
- možnosť rozvíjať sa (odborne, jazykovo, osobnostne)
- balans medzi prácou a súkromím
- voliteľné benefity (zdravie, kultúra, šport, relax)
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o danú pracovnú pozíciu. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú najviac spĺňať profil daného pracovného miesta. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Your English and Slovak is excellent, both written and spoken
- ak máš znalosť ďalšieho cudzieho jazyka je to výhoda
- rád sa učíš nové veci
- máš záujem o IT, najnovšie technológie a aplikácie
- si expert v zdvorilej komunikácií so zákazníkom
- nerobí ti problém pracovať aj cez víkend
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
We are Sygic and we have been changing the way people travel since 2004.
We are known for the Sygic GPS Navigation mobile application, the first navigation app on the App Store and the second on Google Play, but today we are much more! After all these years, we extended, but the focus and start-up mentality remain.
Our users are considered part of our development family. We listen to their suggestions and try to ensure that our product still brings them added value.
As part of the Eurowag Group, which comprises a dynamic portfolio of innovative companies, including us – Sygic but also fireTMS, Inelo, WebEye, Princip, KomTeS, and CVS, we collectively play pivotal roles in creating sustainable financial and technological solutions. Together we work to simplify the life of fleet companies worldwide.
At Eurowag Group, we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We encourage women, men, and individuals of all backgrounds to apply and join our team.
We are known for the Sygic GPS Navigation mobile application, the first navigation app on the App Store and the second on Google Play, but today we are much more! After all these years, we extended, but the focus and start-up mentality remain.
Our users are considered part of our development family. We listen to their suggestions and try to ensure that our product still brings them added value.
As part of the Eurowag Group, which comprises a dynamic portfolio of innovative companies, including us – Sygic but also fireTMS, Inelo, WebEye, Princip, KomTeS, and CVS, we collectively play pivotal roles in creating sustainable financial and technological solutions. Together we work to simplify the life of fleet companies worldwide.
At Eurowag Group, we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We encourage women, men, and individuals of all backgrounds to apply and join our team.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 1271325
Dátum zverejnenia: 13.10.2015
2015-10-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Sygic
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: by agreement