Customer Care Specialist (1st Line Support)

Sygic

Miesto práce
CBC 4, Karadžičova 14, 821 08 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
by agreement

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Koho hľadáme

Hľadáme človeka, ktorého túžbou je pomáhať zákazníkom s riešením problémov. Ideálny Customer care špecialista dokonale pozná Sygic produkty, vie veľmi presne identifikovať s čím má zákazník problém a dokáže mu správne a rýchlo poradiť. Tím Customer care špecialistov komunikuje s klientmi prostredníctvom mailov a online chatu.

Na čom sa budeš podieľať

  • budeš denne komunikovať so zákazníkmi cez tickety, e-maily a fórum
  • Identifikovať, analyzovať problém a hľadať najlepšie riešenie
  • spolupracovať s product managermi a developermi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v medzinárodne pôsobiacej firme
  • prostredie, kde sa cení inovácia
  • agilný development (scrum)
  • práca s najnovšími technológiami
  • motivujúce odmeňovanie zohľadňujúce podieľ na dosiahnutí cieľa
  • možnosť rozvíjať sa (odborne, jazykovo, osobnostne)
  • balans medzi prácou a súkromím
  • voliteľné benefity (zdravie, kultúra, šport, relax)

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o danú pracovnú pozíciu. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú najviac spĺňať profil daného pracovného miesta. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Your English and Slovak is excellent, both written and spoken
  • ak máš znalosť ďalšieho cudzieho jazyka je to výhoda
  • rád sa učíš nové veci
  • máš záujem o IT, najnovšie technológie a aplikácie
  • si expert v zdvorilej komunikácií so zákazníkom
  • nerobí ti problém pracovať aj cez víkend

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

We are Sygic and we have been changing the way people travel since 2004.
We are known for the Sygic GPS Navigation mobile application, the first navigation app on the App Store and the second on Google Play, but today we are much more! After all these years, we extended, but the focus and start-up mentality remain.
Our users are considered part of our development family. We listen to their suggestions and try to ensure that our product still brings them added value. 

As part of the Eurowag Group, which comprises a dynamic portfolio of innovative companies, including us – Sygic but also fireTMS, Inelo, WebEye, Princip, KomTeS, and CVS, we collectively play pivotal roles in creating sustainable financial and technological solutions. Together we work to simplify the life of fleet companies worldwide. 

At Eurowag Group, we are committed to creating a diverse and inclusive workplace. We encourage women, men, and individuals of all backgrounds to apply and join our team.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Andrea Keprtová
E-mail: poslať životopis
ID: 1271325  Dátum zverejnenia: 13.10.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: by agreement