Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka riaditeľa
SWISS Natural SK, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ahoj.
ZODPOVEDNOSŤ – KOMUNIKÁCIA - ZMYSEL PRE DETAIL.
Ak sa s týmito slovami dokonale stotožňuješ, si na dobrej ceste patriť k nám :-)
Hľadáme pravú ruku pre nášho riaditeľa, ktorá by mala u nás v kancelárii na starosti nasledujúce úlohy:
• samostatná administratívna podpora - aktívna denná práca s počítačom (MS Excel, Word a interný systém)
• spracovanie ekonomických a finančných podkladov pre účtovníka
• telefonická a emailová komunikácia s klientami (príprava cenových kalkulácií)
• vedenie agendy stretnutí
• evidencia dokumentov
• riešenie ad hoc úloh
Túto pozíciu obsadzujeme na polovičný úväzok alebo živnosť.
POŽIADAVKA - možnosť pracovať u nás v kancelárii 5 dni v týždni od 8:00/8:30 do 12:30/13:00 hod
ZODPOVEDNOSŤ – KOMUNIKÁCIA - ZMYSEL PRE DETAIL.
Ak sa s týmito slovami dokonale stotožňuješ, si na dobrej ceste patriť k nám :-)
Hľadáme pravú ruku pre nášho riaditeľa, ktorá by mala u nás v kancelárii na starosti nasledujúce úlohy:
• samostatná administratívna podpora - aktívna denná práca s počítačom (MS Excel, Word a interný systém)
• spracovanie ekonomických a finančných podkladov pre účtovníka
• telefonická a emailová komunikácia s klientami (príprava cenových kalkulácií)
• vedenie agendy stretnutí
• evidencia dokumentov
• riešenie ad hoc úloh
Túto pozíciu obsadzujeme na polovičný úväzok alebo živnosť.
POŽIADAVKA - možnosť pracovať u nás v kancelárii 5 dni v týždni od 8:00/8:30 do 12:30/13:00 hod
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca s príjemnými kolegami
- možnosť sebarealizácie v stabilnej spoločnosti
- zaujímavé finančné a nefinančné benefit
- možnosť sebarealizácie v stabilnej spoločnosti
- zaujímavé finančné a nefinančné benefit
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť
• výborné organizačné schopnosti
• príjemné reprezentatívne vystupovanie
• precíznosť a zmysel pre detail, keďže ide aj o prácu s číslami (faktúry a cenové ponuky)
• prax na pozícii asistentky výhodou
• znalosť nemeckého jazyka výhodou
• vhodné aj pre externých VŠ študentov
• výborné organizačné schopnosti
• príjemné reprezentatívne vystupovanie
• precíznosť a zmysel pre detail, keďže ide aj o prácu s číslami (faktúry a cenové ponuky)
• prax na pozícii asistentky výhodou
• znalosť nemeckého jazyka výhodou
• vhodné aj pre externých VŠ študentov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Swiss Natural SK už viac ako 20 rokov ponúka na slovenskom trhu vitamínové a výživové doplnky, určené pre náročných spotrebiteľov. Známkou kvality týchto výrobkov a výrobnej technológie je štandardizácia produktov, viacnásobný test kontroly kvality,vedecký výskum a vývoj.
www.naturevia.sk
www.naturevia.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2988936
Dátum zverejnenia: 28.3.2017
2017-03-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: SWISS Natural SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou