Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior operátor zákazníckej starostlivosti - web chat
SWAN, a.s.
Miesto práce
Námestie SNP, Bratislava
Námestie SNP, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• online komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom web chatu a sociálnej siete Facebook operátora 4-ka
• poskytovanie poradenskej činnosti týkajúcej sa produktov a služieb
• poskytovanie užívateľskej podpory zákazníkom – pomoc pri nastavení HW, podpora pri spracovaní objednávok v nákupno-platobných sekciách: e-shop, moja zóna, online dobíjanie
• spracovávanie nedoručených zásielok z e-shopu, prevodov čísiel na nového účastníka, odstúpení od Zmluvy do 14 dní a výpovedí
• riešenie telefonických, elektronických a písomných požiadaviek externých a interných zákazníkov
• pozastavenie a znovu-aktivovanie kontraktov a služieb v príslušných aplikáciách
• poskytovanie peňažných a nepeňažných kompenzácií podľa predpisov spoločnosti SWAN
• riešenie nezhodných údajov a administrácia v interných systémoch
• participácia na interných projektoch spoločnosti
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným alebo supervízorom.
• poskytovanie poradenskej činnosti týkajúcej sa produktov a služieb
• poskytovanie užívateľskej podpory zákazníkom – pomoc pri nastavení HW, podpora pri spracovaní objednávok v nákupno-platobných sekciách: e-shop, moja zóna, online dobíjanie
• spracovávanie nedoručených zásielok z e-shopu, prevodov čísiel na nového účastníka, odstúpení od Zmluvy do 14 dní a výpovedí
• riešenie telefonických, elektronických a písomných požiadaviek externých a interných zákazníkov
• pozastavenie a znovu-aktivovanie kontraktov a služieb v príslušných aplikáciách
• poskytovanie peňažných a nepeňažných kompenzácií podľa predpisov spoločnosti SWAN
• riešenie nezhodných údajov a administrácia v interných systémoch
• participácia na interných projektoch spoločnosti
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným alebo supervízorom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dní na zotavenie a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dní na zotavenie a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem uchádzať sa o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ďakujem za pochopenie.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem uchádzať sa o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ďakujem za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
poskytovanie služieb zákazníkom
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax v telekomunikačnej oblasti zákazníckej starostlivosti
• znalosť práce s PC, strojopis
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• znalosť účtovníctva výhodou
• znalosť angličtiny výhodou.
• znalosť práce s PC, strojopis
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• znalosť účtovníctva výhodou
• znalosť angličtiny výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2845156
Dátum zverejnenia: 8.12.2016
2016-12-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou