Junior operátor zákazníckej starostlivosti - web chat

SWAN, a.s.

Miesto práce
Námestie SNP, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• online komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom web chatu a sociálnej siete Facebook operátora 4-ka
• poskytovanie poradenskej činnosti týkajúcej sa produktov a služieb
• poskytovanie užívateľskej podpory zákazníkom – pomoc pri nastavení HW, podpora pri spracovaní objednávok v nákupno-platobných sekciách: e-shop, moja zóna, online dobíjanie
• spracovávanie nedoručených zásielok z e-shopu, prevodov čísiel na nového účastníka, odstúpení od Zmluvy do 14 dní a výpovedí
• riešenie telefonických, elektronických a písomných požiadaviek externých a interných zákazníkov
• pozastavenie a znovu-aktivovanie kontraktov a služieb v príslušných aplikáciách
• poskytovanie peňažných a nepeňažných kompenzácií podľa predpisov spoločnosti SWAN
• riešenie nezhodných údajov a administrácia v interných systémoch
• participácia na interných projektoch spoločnosti
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným alebo supervízorom.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dní na zotavenie a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem uchádzať sa o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ďakujem za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

poskytovanie služieb zákazníkom

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax v telekomunikačnej oblasti zákazníckej starostlivosti
• znalosť práce s PC, strojopis
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• znalosť účtovníctva výhodou
• znalosť angličtiny výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.

V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 2845156  Dátum zverejnenia: 8.12.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou