Junior operátor zákazníckej starostlivosti - administratíva/reklamácie

SWAN, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- poskytovanie komplexného poradenstva ohľadom produktov a služieb pre mobilné a fixné portfólio služieb spoločnosti (písomná, telefonická komunikácia)
- aktívne riešenie požiadaviek, podnetov a reklamácií zákazníkov podľa interných pravidiel spoločnosti
- riešenie fakturačných a netechnických reklamácii v príslušných aplikáciách
- navrhovanie a poskytovanie peňažných a nepeňažných kompenzácií podľa dohodnutých interných pravidiel spoločnosti
- vykonávanie štatistických analýz
- spracúvanie a zabezpečenie objednávania workflow/eshopových požiadaviek od zákazníkov
- aktivácia a deaktivácia služieb
- plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným alebo supervízorom.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dní na zotavenie a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

poskytovanie služieb zákazníkom

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v Telco oblasti, v oblasti zákazníckej podpory, alebo prax ekonomická, administratívna - výhodou
- prax v riešení podnetov a reklamácií
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- vyjednávacie zručnosti
- prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
- asertivita
- orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
- proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.

V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 2270066  Dátum zverejnenia: 1.10.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou