Produktový manažér pre hlasové služby v pevnej sieti

SWAN, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovedá za celý životný cyklus zverených produktov
- navrhuje zmeny v produktovom portfóliu spoločnosti: skúma a analyzuje potreby trhu, monitoruje trendy produktov a konkurenčné produkty
- na základe schváleného návrhu pripravuje strategický koncept nového hlasového produktu – názov, pozícia, cieľová skupina, obsah, cena, komunikácia, distribúcia
- na základe schváleného konceptu navrhuje detailnú štruktúru hlasových produktov
- zodpovedá za proces implementácie produktu (zmien) do technicko-administratívnych procesov spoločnosti, výsledky reportuje
- spolupracuje na úpravách technicko-administratívnych procesov pri implementácii produktu
- priebežne aktualizuje a zverejňuje prehľad konkurenčnej situácie v príslušnom produktovom segmente
- sústreďuje/analyzuje pripomienky k produktom zo strany predajcov (interných a externých), distribučných kanálov a zákazníkov
- samostatne pripravuje návrh zmien v štruktúre produktu, alebo v produktovej skupine v akomkoľvek momente, pokiaľ to situácia vyžaduje
- pravidelne spracúva analýzy hlasových produktov a produktov konkurencie
- v spolupráci s marketingovým oddelením pripravuje zadanie pre komunikačné aktivity
- pripravuje podklady pre marketingové oddelenie na výrobu informačných materiálov súvisiacich so zmenami v produktovom portfóliu
- zabezpečuje školenia k jednotlivým produktom
- zabezpečuje kontrolu procesov predaja (napr. pomocou metódy mystery shoppingu)
- identifikuje, v ktorej fáze životného cyklu sa produkt nachádza a podľa toho aplikuje produktovú stratégiu, napr. rozvoj, ukončenie produktu, atď.
- sleduje kvalitu hlasových služieb a jej vplyv na správanie užívateľov
- zabezpečuje tvorbu a úpravu dokumentov (VOP, zmluvy, dodatky...)
- sleduje predaj produktov, funkčnosť procesov, vyhľadáva a upozorňuje na kritické miesta.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, 5 dni na zotavenie, ...)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- služobný telefón
- služobný notebook

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov.

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v spoločnosti SWAN, a.s..
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti IT/Telco min. 3 roky so zameraním na hlasové služby TDM a VoIP
- znalosť legislatívy z oblasti hlasových služieb
- znalosť regulačného rámca pre hlasové služby
- prehľad trhu
- vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- sebamotivácia, proaktivita
- analytické a logické myslenie
- flexibilita pri riešení problémov
- schopnosť samostatne pracovať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.

V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 2265038  Dátum zverejnenia: 29.9.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou