Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor zákazníckej starostlivosti - technická podpora
SWAN, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• poskytovanie technickej podpory telefonických, emailových a písomných požiadaviek externých a interných zákazníkov fixných a mobilných služieb
• telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
• konfigurácia koncových zariadení zákazníka
• aktivácia a deaktivácia služieb
• riešenie technických reklamácií v príslušných aplikáciách
• ukončenie a pozastavenie kontraktov v príslušných aplikáciách
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
• telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
• konfigurácia koncových zariadení zákazníka
• aktivácia a deaktivácia služieb
• riešenie technických reklamácií v príslušných aplikáciách
• ukončenie a pozastavenie kontraktov v príslušných aplikáciách
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v mladom dynamickom kolektíve
• zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDS, príspevok na stravné a pod.)
• zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
• zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDS, príspevok na stravné a pod.)
• zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
poskytovanie služieb zákazníkom
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť práce s PC, orientácia v sieťových pripojeniach na strane koncového užívateľa
• prehľad a prax v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby
• znalosť MS Windows na pokročilej úrovni
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• AJ výhodou
• prehľad a prax v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby
• znalosť MS Windows na pokročilej úrovni
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• precíznosť, logické a analytické myslenie
• AJ výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2238825
Dátum zverejnenia: 28.8.2015
2015-08-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou