Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista retencie
SWAN, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie komplexného poradenstva ohľadom produktov a služieb spoločnosti
- telefonická, písomná a osobná komunikácia s externým a interným zákazníkom
- zisťovanie spokojnosti a lojality zákazníkov
- proaktívne oslovovanie existujúcich zákazníkov za účelom prolongácie
- kontaktovanie zákazníkov za účelom retencie
- aktivácia a deaktivácia služieb
- riešenie požiadaviek zákazníkov
- osobná komunikácia so zákazníkom
- telefonická, písomná a osobná komunikácia s externým a interným zákazníkom
- zisťovanie spokojnosti a lojality zákazníkov
- proaktívne oslovovanie existujúcich zákazníkov za účelom prolongácie
- kontaktovanie zákazníkov za účelom retencie
- aktivácia a deaktivácia služieb
- riešenie požiadaviek zákazníkov
- osobná komunikácia so zákazníkom
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem uchádzať sa o pracovné miesto v spoločnosti. V prípade, že spĺňate požiadavky uvedené v tomto inzeráte, budeme Vás telefonicky kontaktovať a tešíme sa na osobné stretnutie s Vami!
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov údajov uvedených v životopise spoločnosti DanubiaTel, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 35 831 545, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 2922/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Telco
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu, telemarketingu alebo telefonického predaja
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, cieľavedomosť
- analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka
- príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať v tíme a lojálnosť
- proaktívny prístup a ochota neustále sa vzdelávať
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, cieľavedomosť
- analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka
- príjemný hlas, bezchybná výslovnosť, schopnosť rýchlo reagovať
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať v tíme a lojálnosť
- proaktívny prístup a ochota neustále sa vzdelávať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 2090405
Dátum zverejnenia: 21.4.2015
2015-04-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou