Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior operátor zákazníckej starostlivosti - technik
SWAN, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovanie informácií o službách, aktivácia a deaktivácia služieb
- poskytovanie technickej podpory telefonických, emailových a písomných požiadaviek externých a interných zákazníkov
- telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
- konfigurovanie koncových zariadení zákazníka
- riešenie požiadaviek zákazníkov dcérskych spoločností
- riešenie technických a fakturačných reklamácií príslušných aplikáciách
- ukončenie a pozastavenie kontraktov v príslušných aplikáciách
- vybavenie žiadostí o prenos čísla
- nahlasovanie plánovaných odstávok
- participácia na nových projektoch spoločnosti
- poskytovanie technickej podpory telefonických, emailových a písomných požiadaviek externých a interných zákazníkov
- telefonické zisťovanie a identifikovanie príčin porúch nefunkčnej služby u zákazníka a navrhovanie riešení
- konfigurovanie koncových zariadení zákazníka
- riešenie požiadaviek zákazníkov dcérskych spoločností
- riešenie technických a fakturačných reklamácií príslušných aplikáciách
- ukončenie a pozastavenie kontraktov v príslušných aplikáciách
- vybavenie žiadostí o prenos čísla
- nahlasovanie plánovaných odstávok
- participácia na nových projektoch spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, príspevok na stravné a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- zaujímavý sociálny program (nadštandardná zdravotná starostlivosť, príspevok na DDP, príspevok na stravné a pod.)
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 428/2002 Z.z o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OpenOffice - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
poskytovanie služieb zákazníkom
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s PC, orientácia v sieťových pripojeniach na strane koncového užívateľa
- znalosť v konfigurácii klientských zariadení - modem, router
- prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
- proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
- precíznosť, logické a analytické myslenie
- znalosť v konfigurácii klientských zariadení - modem, router
- prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby, technológie
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky, technický rozhľad
- samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, analytické myslenie
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
- proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
- precíznosť, logické a analytické myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich už viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 1914786
Dátum zverejnenia: 31.10.2014
2014-10-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou