Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/čka v personálnej agentúre s rumunským jazykom
SUPER JOB s.r.o.
Miesto práce
Kukučínova 7, Košice
Kukučínova 7, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Bude upresnený pri pohovore
Bude upresnený pri pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Agentúra SUPER JOB s.r.o hľadá administratívneho a náborového pracovníka alebo pracovníčku pre svoju centrálu v Košiciach.
Práca je vhodná aj pre študenta/tku.
Náplň práce:
Hlavnou náplňou práce je telefonická a osobná komunikácia s registrovanými uchádzačmi o prácu, poskytovanie základných informácii o našich pracovných ponukách na Slovensku aj v zahraničí, práca s internetom, mailová komunikácia. Vyhľadávanie a oslovovanie nových potencionálnych partnerov v Rumunskom jazyku. Znalosť nemeckého/anglického jazyka je samozrejme výhodou, nie podmienkou. Administratívne úkony podľa potreby. Pracovná doba 4 až 8 hod. denne resp. dohodou podľa potreby a výsledkov. Hľadáme komunikatívneho uchádzača/čku so znalosťou rumunského jazyka na komunikatívnej úrovni na komunikáciu zo zahraničnými partnermi.
Práca je vhodná aj pre študenta/tku.
Náplň práce:
Hlavnou náplňou práce je telefonická a osobná komunikácia s registrovanými uchádzačmi o prácu, poskytovanie základných informácii o našich pracovných ponukách na Slovensku aj v zahraničí, práca s internetom, mailová komunikácia. Vyhľadávanie a oslovovanie nových potencionálnych partnerov v Rumunskom jazyku. Znalosť nemeckého/anglického jazyka je samozrejme výhodou, nie podmienkou. Administratívne úkony podľa potreby. Pracovná doba 4 až 8 hod. denne resp. dohodou podľa potreby a výsledkov. Hľadáme komunikatívneho uchádzača/čku so znalosťou rumunského jazyka na komunikatívnej úrovni na komunikáciu zo zahraničnými partnermi.
Zamestnanecké výhody, benefity
- administratívna práca
- motivujúce finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas / pracovný čas vieme prispôsobiť Vašim
potrebám/
- komplexné zaškolenie na danú pozíciu
- samostatná práca
- nápoje na pracovisku zdarma / káva, čaj/
- nadštandardné finančné benefity- odmeny
- skrátená pracovná doba v piatok - pri dobrých výkonoch ako benefit.
- motivujúce finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas / pracovný čas vieme prispôsobiť Vašim
potrebám/
- komplexné zaškolenie na danú pozíciu
- samostatná práca
- nápoje na pracovisku zdarma / káva, čaj/
- nadštandardné finančné benefity- odmeny
- skrátená pracovná doba v piatok - pri dobrých výkonoch ako benefit.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky zašlite nám štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku S FOTOGRAFIOU alebo OP, Podklady nám zasielajte mailom na: [email protected], poštou na adresu agentúry SUPER JOB s.r.o , Kukučínovu č.7 v Košiciach. Kontaktovať nás môžete na tel. 0915 887 522, 0911 513 461. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
SUPER JOB s.r.o - personálna agentúra, ktorá sprostredkúva zamestnanie na Slovensku a v zahraničí od roku 2008.
SUPER JOB s.r.o - personálna agentúra, ktorá sprostredkúva zamestnanie na Slovensku a v zahraničí od roku 2008.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Rumunský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Expert
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobrá znalosť práce na PC
- dobrá znalosť práce s internetom
- príjemné vystupovanie,
- výkonnosť, rýchlosť,
- komunikatívnosť !!!
- ovládanie strojopisu
- vedieť komunikovať s uchádzačmi osobne aj telefonicky.
- ovládanie cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni
- schopnosť samostatne pracovať na zadanej úlohe
- dobrá znalosť práce s internetom
- príjemné vystupovanie,
- výkonnosť, rýchlosť,
- komunikatívnosť !!!
- ovládanie strojopisu
- vedieť komunikovať s uchádzačmi osobne aj telefonicky.
- ovládanie cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni
- schopnosť samostatne pracovať na zadanej úlohe
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť SUPER JOB, s.r.o., je mladá, dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním práce a personálnym lízingom pre klientov zo Slovenska a celej Európskej Únie. Spoločnosť je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce (AA/2008/24680/8976/OISS). Sme držitelia anglickej licencie na sprostredkovanie zamestnania: GLA SUPE0005.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3126385
Dátum zverejnenia: 10.7.2017
2017-07-10
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Personálny konzultant, Telefonický operátor Spoločnosť: SUPER JOB s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Bude upresnený pri pohovore