Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dlhodoba brigáda - koordinátor/ka pre klientsky servis v Bratislave alebo v Žiline
SunSet Blvd. s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, okres Žilina
Bratislava, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Maj - Jún 2015
Maj - Jún 2015
Mzdové podmienky (brutto)
3,50 Eur/hod.
3,50 Eur/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dlhodobá brigáda pre šikovných uchádzačov s aktívnou znalosťou NEMECKÉHO jazyka.
Vhodné pre študentov v poslednom ročníku štúdia, nakoľko je perspektíva prijatia do pracovného pomeru.
Náplň práce:
- prijímanie a vybavovanie telefonátov a prichádzajúcich e-mailov
- e-mailová a telefonická komunikácia so zverenými klientmi a partnermi v nemeckom jazyku
- personálne a organizačné zabezpečenie objednávok od zverených klientov (výber pracovníka, zorganizovanie dopravy, informovanie partnera atď.)
- organizovanie výmen na aktuálnych pracovných pozíciách v zverenom portfóliu klientov z firemnej databázy
- administratíva spojená s vyslaním pracovníka na zahraničnú služobnú cestu
- plné zastúpenie zamestnanca počas jeho neprítomnosti, v čase čerpania dovolenky (počas letných mesiacov potreba každodennej účasti v práci)
- ďalšie administratívne, náborové a pomocné práce
Vhodné pre študentov v poslednom ročníku štúdia, nakoľko je perspektíva prijatia do pracovného pomeru.
Náplň práce:
- prijímanie a vybavovanie telefonátov a prichádzajúcich e-mailov
- e-mailová a telefonická komunikácia so zverenými klientmi a partnermi v nemeckom jazyku
- personálne a organizačné zabezpečenie objednávok od zverených klientov (výber pracovníka, zorganizovanie dopravy, informovanie partnera atď.)
- organizovanie výmen na aktuálnych pracovných pozíciách v zverenom portfóliu klientov z firemnej databázy
- administratíva spojená s vyslaním pracovníka na zahraničnú služobnú cestu
- plné zastúpenie zamestnanca počas jeho neprítomnosti, v čase čerpania dovolenky (počas letných mesiacov potreba každodennej účasti v práci)
- ďalšie administratívne, náborové a pomocné práce
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom kolektíve v stabilnej a perspektívnej spoločnosti
- samostatná a zodpovedná pozícia
- možnosť odborného rastu
- možnosť sebarealizácie
- perspektíva prijatia do pracovného pomeru
- samostatná a zodpovedná pozícia
- možnosť odborného rastu
- možnosť sebarealizácie
- perspektíva prijatia do pracovného pomeru
Informácie o výberovom konaní
Životopis nám prosím zasielajte na: [email protected]
Do predmetu e-mailu prosím uviesť miesto výkonu práce, pre ktoré mate záujem: Bratislava alebo Žilina
Vzhľadom na vysoký záujem o pracovné pozície si dovoľujeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov spĺňajúcich naše podmienky.
Do predmetu e-mailu prosím uviesť miesto výkonu práce, pre ktoré mate záujem: Bratislava alebo Žilina
Vzhľadom na vysoký záujem o pracovné pozície si dovoľujeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov spĺňajúcich naše podmienky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
24-hodinová opatrovateľská služba,
• personálny leasing - poskytovanie svojich pracovníkov na výkon akýchkoľvek prác nárazového alebo odborného charakteru u klienta, všade tam, kde nie je výhodné využiť trvalý pracovný pomer,
• personálne výbery a poradenstvo, sprostredkovanie práce do zahraničia
24-hodinová opatrovateľská služba,
• personálny leasing - poskytovanie svojich pracovníkov na výkon akýchkoľvek prác nárazového alebo odborného charakteru u klienta, všade tam, kde nie je výhodné využiť trvalý pracovný pomer,
• personálne výbery a poradenstvo, sprostredkovanie práce do zahraničia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
časová flexibilita, komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť, teamový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V spoločnosti SUNSET sa zaoberáme poskytovaním personálnych služieb už od roku 1998. Vzhľadom na naše úspešné pôsobenie na slovenskom trhu, sme od roku 2004 rozšírili pôsobnosť aj do zahraničia. Od roku 2005 sa špecializujeme na poskytovanie opatrovateľskej služby v nemecky hovoriacich krajinách. Našim cieľom je stať sa globálnou renomovanou agentúrou špecializujúcou sa na opatrovateľské služby s dôrazom na vysokú kvalitu poskytovaných služieb a maximálnu spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2076046
Dátum zverejnenia: 9.4.2015
2015-04-09
lokalita: Bratislava, okres Žilina Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Telefonický operátor Spoločnosť: SunSet Blvd. s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 3,50 Eur/hod.