Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Koordinátor
BONARD
Miesto práce
Bakossova 8, Banska Bystrica, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Banská Bystrica
Bakossova 8, Banska Bystrica, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou + prispevok na realokaciu
dohodou + prispevok na realokaciu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš rád výzvy? Rád pracuješ s ľuďmi? Teší ťa, keď tvoj tím funguje ako švajčiarske hodinky a nebojíš sa pridať ruku k dielu, aby tomu tak bolo?
Tak si to práve ty, koho hľadáme!
Do nášho medzinárodného tímu hľadáme šikovného zanieteného človeka na pozíciu HR Koordinátor, ktorý bude v prvom rade, ako sa hovorí, "tmelom" nášho tímu a bude sa s plným nasadením podieľať na zveľaďovaní výnimočnej pracovnej atmosféry.
Okrem toho bude mať na starosti:
Skúsenosť v oblasti ľudských zdrojov je vítaná, no dôležitejšie je odhodlanie, entuziazmus a chuť učiť sa a robiť svoju prácu naplno.
Ak pri čítaní týchto riadkov súhlasne prikyvuješ, daj nám o sebe vedieť.
Tak si to práve ty, koho hľadáme!
Do nášho medzinárodného tímu hľadáme šikovného zanieteného človeka na pozíciu HR Koordinátor, ktorý bude v prvom rade, ako sa hovorí, "tmelom" nášho tímu a bude sa s plným nasadením podieľať na zveľaďovaní výnimočnej pracovnej atmosféry.
Okrem toho bude mať na starosti:
- zabezpečenie efektívneho fungovania oblasti ľudských zdrojov;
- organizovanie výberových konaní (inzerovanie voľných pracovných miest, vyhľadávanie, výber a kontaktovanie vhodných kandidátov, príprava a realizácia pohovorov v spolupráci s vedúcimi oddelení,...);
- spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce (príprava pracovných zmlúv, vedenie osobných zložiek zamestnancov, príprava podkladov pre výplaty,...)
- interná komunikácia so zamestnancami, s vedúcimi jednotlivých oddelení, s vedením spoločnosti, s mzdárkou;
- príprava firemného newslettra v spolupráci s vedúcimi oddelení;
- komunikácia s úradmi práce, s cudzineckou políciou, s personálnymi agentúrami, univerzitami a podobne;
- organizácia firemných akcií, teambuildingov, vianočných večierkov;
- zabezpečenie procesu adaptácie nových zamestnancov, koordinácia školení a programov profesionálneho rozvoja podľa aktuálnych potrieb;
- implementácia systému odmeňovania;
- vypracovávanie HR reportov a plánov v súlade s firemnou stratégiou.
Skúsenosť v oblasti ľudských zdrojov je vítaná, no dôležitejšie je odhodlanie, entuziazmus a chuť učiť sa a robiť svoju prácu naplno.
Ak pri čítaní týchto riadkov súhlasne prikyvuješ, daj nám o sebe vedieť.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemná pracovná atmosféra s fantastickými ľuďmi, ktorí nie sú len kolegovia, ale aj priatelia
- podpora nášho tímu profesionálov ochotných vždy poradiť, pomôcť, povzbudiť
- práca v medzinárodnom prostredí (v súčasnosti náš tím tvoria ľudia 8 národností, naša klientela je výlučne zahraničná)
- flexibilný pracovný čas (povinnosť byť na pracovisku od 10:00 do 15:00, kedy odpracuješ zvyšok, je na tebe)
- možnosť pracovať z domu (1 deň do týždňa)
- atraktívne teambuildingy a iné firemné akcie
- možnosť vzdelávania a profesionálneho rozvoja
- wellness program
- relokačný balíček
- ďalšie benefity
Informácie o výberovom konaní
Pre zaradenie do výberového procesu nám zašli svoje CV a motivačný list (oba v anglickom jazyku).
Všetkým uchádzačom zašleme na vypracovanie niekoľko praktických úloh. Na základe nich a životopisov budeme následne pozývať najlepších uchádzačov na osobné pohovory.
Všetkým uchádzačom zašleme na vypracovanie niekoľko praktických úloh. Na základe nich a životopisov budeme následne pozývať najlepších uchádzačov na osobné pohovory.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- odhodlanie a pozitívny prístup k práci
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- dobre komunikačné a organizačné schopnosti
- zmysel pre humor
- flexibilita
- schopnosť počúvať a efektívne riešiť výzvy a problémy
- zmysel pre detail
- zameranie na dosahovanie cieľov
- predošlá skúsenosť v oblasti ľudských zdrojov je výhodou, no viac si ceníme nasadenie a chuť pracovať na sebe
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.
Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns
Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 3085576
Dátum zverejnenia: 30.5.2017
2017-05-30
lokalita: Bakossova 8, Banska Bystrica, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj, okres Banská Bystrica Pozícia: HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor, Personálny manažér, Personálny riaditeľ Spoločnosť: BONARD
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou + prispevok na realokaciu