Asistentka, office manager

Strategy Consulting s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 900 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vystavovanie faktúr
- evidencia došlých faktúr
- príprava jednoduchých zmlúv
- príprava platobných príkazov
- vystavovanie objednávok
- príprava podkladov do účtovníctva
- nakupovanie chýbajuceho kancelárskeho materiálu a iného tovaru potrebného pre chod firmy
-privítanie, usadenie a obsluha návštev.
- príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
- zabezpečenie rezervácie hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest.
- vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní.
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Služobný telefón a malý pracovný team, v ktorom sa budete cítiť dobre. Ponúkame možnosť rastu z asistentskej pozície na obchodnú pozíciu.

Informácie o výberovom konaní

Kontaktujte nás prosím e-mailom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Spoľahlivosť a schopnosť dodržať termíny.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Strategy Consulting, s.r.o., poskytuje služby v oblasti strategického poradenstva a realizácie projektov. Širokým portfóliom služieb poskytujeme nielen consulting, ale predovšetkým aj outsourcing služieb svojim interným a vzájomne aj komerčným call centrum-om.
www.strategyconsulting.sk

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 1852217  Dátum zverejnenia: 1.9.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 900 EUR/mesiac