Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Spaceplanner
STRABAG Property and Facility Services s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Udržiavanie aktuálnych pôdorysných plánov poschodí.
Odborné práce súvisiace so správou priestorov podľa požiadaviek klienta.
Dodržiavanie celistvosti priestorového riešenia.
Vypracovanie odporúčaní týkajúcich sa jednotlivých organizačných celkov a ich prevádzkových potrieb.
Preberanie požiadaviek priamo od užívateľov dotknutých priestorov.
Koordinácia všetkých aspektov rozšírenia kancelárskych priestorov, maximalizácia ich využitia.
Aktualizácia údajov v príslušných databázach.
Koordinácia sťahovania podľa požiadaviek klienta.
Aktualizácia záznamov a nákresov kancelárskych priestorov.
Zakresľovanie, úpravy dokumentácie v programe Autocad/ArchiCad.
Aktualizovanie a udržiavanie technickej dokumentácie v programe Autocad/ArchiCad, prípadne v papierovej forme.
Udržiavanie kompletnej a aktuálnej technickej dokumentácie týkajúcej sa priestorov klienta.
Komplexné zabezpečenie spoľahlivej prevádzky informačného systému AFM a ďalších nových informačných systémov.
Zodpovednosť za správnosť a presnosť údajov v informačných systémoch (Chastia, Alstanet a pod.....).
Vkladanie a aktualizácia údajov do IS pre oblasti TFM:
- Manažment incidentov HelpDesk
- Energetika
- Pasporty objektov
- Plány preventívnej údržby
- Plány servisných návštev
- Plány revízii VTZ
- Nadpaušálna činnosť
Vytváranie výstupných zostav, reportov z IS - mesačne, štvrťročne, polročne a ročne pre klienta a oblasti TFM:
- Energetika
- Plnenie plánu preventívnej údržby
- Plnenie plánu revízii ROPOS
Komplexné zabezpečenie spoľahlivej prevádzky informačných systémov
Odborné práce súvisiace so správou priestorov podľa požiadaviek klienta.
Dodržiavanie celistvosti priestorového riešenia.
Vypracovanie odporúčaní týkajúcich sa jednotlivých organizačných celkov a ich prevádzkových potrieb.
Preberanie požiadaviek priamo od užívateľov dotknutých priestorov.
Koordinácia všetkých aspektov rozšírenia kancelárskych priestorov, maximalizácia ich využitia.
Aktualizácia údajov v príslušných databázach.
Koordinácia sťahovania podľa požiadaviek klienta.
Aktualizácia záznamov a nákresov kancelárskych priestorov.
Zakresľovanie, úpravy dokumentácie v programe Autocad/ArchiCad.
Aktualizovanie a udržiavanie technickej dokumentácie v programe Autocad/ArchiCad, prípadne v papierovej forme.
Udržiavanie kompletnej a aktuálnej technickej dokumentácie týkajúcej sa priestorov klienta.
Komplexné zabezpečenie spoľahlivej prevádzky informačného systému AFM a ďalších nových informačných systémov.
Zodpovednosť za správnosť a presnosť údajov v informačných systémoch (Chastia, Alstanet a pod.....).
Vkladanie a aktualizácia údajov do IS pre oblasti TFM:
- Manažment incidentov HelpDesk
- Energetika
- Pasporty objektov
- Plány preventívnej údržby
- Plány servisných návštev
- Plány revízii VTZ
- Nadpaušálna činnosť
Vytváranie výstupných zostav, reportov z IS - mesačne, štvrťročne, polročne a ročne pre klienta a oblasti TFM:
- Energetika
- Plnenie plánu preventívnej údržby
- Plnenie plánu revízii ROPOS
Komplexné zabezpečenie spoľahlivej prevádzky informačných systémov
Zamestnanecké výhody, benefity
2 dni dovolenky navyše
DDS 3.pilier
fitness, squash
firemné akcie
DDS 3.pilier
fitness, squash
firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktujeme len kandidátov pozvaných na výberové konanie. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
AutoCAD - Pokročilý
ArchiCAD - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
ArchiCAD - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti a skúsenosti
- dôslednosť, zodpovednosť, samostatnosť,
- aktívny prístup k práci
- dôslednosť, zodpovednosť, samostatnosť,
- aktívny prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
STRABAG Property and Facility Services s.r.o. je poskytovateľom služieb pre všetky činnosti súvisiace so všetkými typmi nehnuteľností. Do servisného portfólia patrí real estate management (zahŕňajúc komerčný facility management, správu priestorov, nájmy a prenájmy), technický a infraštruktúrny facility management.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2932339
Dátum zverejnenia: 15.2.2017
2017-02-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Správca budov, Technik Spoločnosť: STRABAG Property and Facility Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou