Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent ISO dokumentácie a nájomnej agendy
STRABAG Property and Facility Services s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2015
01.08.2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1.Vedenie ISO dokumentácie:
- Zodpovednosť a zabezpečenie činnosti Manažéra kvality – vedenie agendy v zmysle požiadaviek integrovaného systému riadenia kvality, environmentu, bezpečnosti pri práci, bezpečnosti informácií a energetického manažérstva podľa noriem ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 27001 a ISO 50001.
2.Vedenie nájomnej agendy:
- činnosť nájomnej agendy – preúčtovanie a rozúčtovanie nákladov (energie, služby a pod), tvorba záloh pre nájomníkov, podklady pre fakturáciu.
3.Zastupiteľnosť vedúceho zákazky počas neprítomnosti (technický facility manažment)
- Zodpovednosť a zabezpečenie činnosti Manažéra kvality – vedenie agendy v zmysle požiadaviek integrovaného systému riadenia kvality, environmentu, bezpečnosti pri práci, bezpečnosti informácií a energetického manažérstva podľa noriem ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 27001 a ISO 50001.
2.Vedenie nájomnej agendy:
- činnosť nájomnej agendy – preúčtovanie a rozúčtovanie nákladov (energie, služby a pod), tvorba záloh pre nájomníkov, podklady pre fakturáciu.
3.Zastupiteľnosť vedúceho zákazky počas neprítomnosti (technický facility manažment)
Zamestnanecké výhody, benefity
dva dni dovolenky navyše
3.pilier DDS
3.pilier DDS
Informácie o výberovom konaní
Kontaktujeme len vybratých kandidátov na výberové konanie. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, stavebné - výhodou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- technické zameranie - výhodou (stavebné, znalosť prevádzky budov, prípadne prax na podobnej pozícií, min. 3 roky výhodou
- logiské zmýľlanie, zodpovednosť, samostatnosťť, spoľahlivosť, aktívny pístup k práci, flexibilita
- znalosť noriem ISO 9001, 14001, 18001, 27001 a 50001 vítaná
- logiské zmýľlanie, zodpovednosť, samostatnosťť, spoľahlivosť, aktívny pístup k práci, flexibilita
- znalosť noriem ISO 9001, 14001, 18001, 27001 a 50001 vítaná
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
STRABAG Property and Facility Services s.r.o. je poskytovateľom služieb pre všetky činnosti súvisiace so všetkými typmi nehnuteľností. Do servisného portfólia patrí real estate management (zahŕňajúc komerčný facility management, správu priestorov, nájmy a prenájmy), technický a infraštruktúrny facility management.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2181968
Dátum zverejnenia: 27.7.2015
2015-07-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Technik Spoločnosť: STRABAG Property and Facility Services s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou