Operačný manažér / asistent riaditeľa

Stengl Consulting, s.r.o.

Miesto práce
Sumbalova 1/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme šikovného manažéra na podporu administratívneho a organizačného chodu celej spoločnosti, ktorého náplňou práce bude hlavne:


* administratívny manažment
 a kancelárske činnosti
* poskytovanie podpory prideleným projektom

* kompletizácia, kontrola a správa dokumentov

* podpora členov tímu a riaditeľa spoločnosti pri bežných, ale najmä odborných činnostiach

* komunikácia s klientmi spoločnosti a koordinácia komunikácie medzi viacerými zúčastnenými subjektmi a osobami

* príprava a/alebo kontrola reportov, výkazov, protokolov a pod.
* príprava a správa ponúk, zmlúv a objednávok, fakturácia a súvisiaca evidencia

* zabezpečenie časového manažmentu firmy

* organizovanie porád, stretnutí, školiacich aktivít a pod.

* služobné cesty v rámci SR (vo všetkých regiónoch)

Pre zvládnutie odborných pracovných úloh je nevyhnutné (a to na vysokej úrovni) ovládať, alebo si v relatívne krátkom čase osvojiť terminológiu, pojmy a ich obsah, ale aj procesnú stránku a množstvo špecifických povinností a súvisiacich dokumentov, a to tak v oblasti projektov spolufinancovaných z fondov EÚ alebo iných podporných nástrojov, ako aj v oblasti verejného obstarávania.

Je tiež potrebné si uvedomiť, že ide o pomerne rozsiahlu a najmä pre tieto segmenty veľmi špecifickú znalostnú bázu, pričom sa vyžaduje jej zvládnutie na úrovni junior konzultantov.

Zamestnanecké výhody, benefity

* motivačné finančné ohodnotenie

* firemné akcie, športové a kultúrne vyžitie 

* stravné lístky hradené v plnej výške
* podpora vzdelávania a kariérny rozvoj
* iné firemné benefity

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš záujem.



Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí, podľa nášho názoru, spĺňajú podmienky uvedené v tomto inzeráte.

Na vypracovaní CV, ktoré nám pošlete v slovenskom jazyku, si, prosím, dajte záležať; vyzdvihnite najmä svoje skúsenosti, ktoré budú prospešné pre našu pozíciu. 



Tešíme sa na stretnutie s vybranými uchádzačmi.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft SharePoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* dôslednosť
* zmysel pre detail a zodpovedný prístup k zadaným úlohám, orientácia na dosiahnutie cieľa, resp. želaného výsledku

* min. 1 rok praxe na pozícií vyžadujúcej dôslednosť a zmysel pre detail
* výborný časový manažment a zvládanie viacerých paralelných úloh

* schopnosť vidieť nadväznosti a dôsledky svojej činnosti
* schopnosť čítať s porozumením

* prirodzený organizačný talent

* aktívny prístup k činnostiam spoločnosti

* zdatný/á, otvorený/á osvojiť si nové počítačové zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť poskytuje najmä poradenské služby pri príprave a implementácii projektov spolufinancovaných z fondov EÚ alebo iných nástrojov domácej a zahraničnej pomoci, rovnako komplexné poradenské služby v oblasti verejného obstarávania, a realizuje iné špecifické poradenstvo v oblasti fondov EÚ, a to pre klientov vo verejnom i súkromnom sektore.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2958324  Dátum zverejnenia: 13.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou