Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operačný manažér / asistent riaditeľa
Stengl Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Sumbalova 1/A, Bratislava
Sumbalova 1/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovného manažéra na podporu administratívneho a organizačného chodu celej spoločnosti, ktorého náplňou práce bude hlavne:
* administratívny manažment a kancelárske činnosti
* poskytovanie podpory prideleným projektom
* kompletizácia, kontrola a správa dokumentov
* podpora členov tímu a riaditeľa spoločnosti pri bežných, ale najmä odborných činnostiach
* komunikácia s klientmi spoločnosti a koordinácia komunikácie medzi viacerými zúčastnenými subjektmi a osobami
* príprava a/alebo kontrola reportov, výkazov, protokolov a pod.
* príprava a správa ponúk, zmlúv a objednávok, fakturácia a súvisiaca evidencia
* zabezpečenie časového manažmentu firmy
* organizovanie porád, stretnutí, školiacich aktivít a pod.
* služobné cesty v rámci SR (vo všetkých regiónoch)
Pre zvládnutie odborných pracovných úloh je nevyhnutné (a to na vysokej úrovni) ovládať, alebo si v relatívne krátkom čase osvojiť terminológiu, pojmy a ich obsah, ale aj procesnú stránku a množstvo špecifických povinností a súvisiacich dokumentov, a to tak v oblasti projektov spolufinancovaných z fondov EÚ alebo iných podporných nástrojov, ako aj v oblasti verejného obstarávania.
Je tiež potrebné si uvedomiť, že ide o pomerne rozsiahlu a najmä pre tieto segmenty veľmi špecifickú znalostnú bázu, pričom sa vyžaduje jej zvládnutie na úrovni junior konzultantov.
* administratívny manažment a kancelárske činnosti
* poskytovanie podpory prideleným projektom
* kompletizácia, kontrola a správa dokumentov
* podpora členov tímu a riaditeľa spoločnosti pri bežných, ale najmä odborných činnostiach
* komunikácia s klientmi spoločnosti a koordinácia komunikácie medzi viacerými zúčastnenými subjektmi a osobami
* príprava a/alebo kontrola reportov, výkazov, protokolov a pod.
* príprava a správa ponúk, zmlúv a objednávok, fakturácia a súvisiaca evidencia
* zabezpečenie časového manažmentu firmy
* organizovanie porád, stretnutí, školiacich aktivít a pod.
* služobné cesty v rámci SR (vo všetkých regiónoch)
Pre zvládnutie odborných pracovných úloh je nevyhnutné (a to na vysokej úrovni) ovládať, alebo si v relatívne krátkom čase osvojiť terminológiu, pojmy a ich obsah, ale aj procesnú stránku a množstvo špecifických povinností a súvisiacich dokumentov, a to tak v oblasti projektov spolufinancovaných z fondov EÚ alebo iných podporných nástrojov, ako aj v oblasti verejného obstarávania.
Je tiež potrebné si uvedomiť, že ide o pomerne rozsiahlu a najmä pre tieto segmenty veľmi špecifickú znalostnú bázu, pričom sa vyžaduje jej zvládnutie na úrovni junior konzultantov.
Zamestnanecké výhody, benefity
* motivačné finančné ohodnotenie
* firemné akcie, športové a kultúrne vyžitie
* stravné lístky hradené v plnej výške
* podpora vzdelávania a kariérny rozvoj
* iné firemné benefity
* firemné akcie, športové a kultúrne vyžitie
* stravné lístky hradené v plnej výške
* podpora vzdelávania a kariérny rozvoj
* iné firemné benefity
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš záujem.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí, podľa nášho názoru, spĺňajú podmienky uvedené v tomto inzeráte.
Na vypracovaní CV, ktoré nám pošlete v slovenskom jazyku, si, prosím, dajte záležať; vyzdvihnite najmä svoje skúsenosti, ktoré budú prospešné pre našu pozíciu.
Tešíme sa na stretnutie s vybranými uchádzačmi.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí, podľa nášho názoru, spĺňajú podmienky uvedené v tomto inzeráte.
Na vypracovaní CV, ktoré nám pošlete v slovenskom jazyku, si, prosím, dajte záležať; vyzdvihnite najmä svoje skúsenosti, ktoré budú prospešné pre našu pozíciu.
Tešíme sa na stretnutie s vybranými uchádzačmi.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft SharePoint - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft SharePoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* dôslednosť
* zmysel pre detail a zodpovedný prístup k zadaným úlohám, orientácia na dosiahnutie cieľa, resp. želaného výsledku
* min. 1 rok praxe na pozícií vyžadujúcej dôslednosť a zmysel pre detail
* výborný časový manažment a zvládanie viacerých paralelných úloh
* schopnosť vidieť nadväznosti a dôsledky svojej činnosti
* schopnosť čítať s porozumením
* prirodzený organizačný talent
* aktívny prístup k činnostiam spoločnosti
* zdatný/á, otvorený/á osvojiť si nové počítačové zručnosti
* zmysel pre detail a zodpovedný prístup k zadaným úlohám, orientácia na dosiahnutie cieľa, resp. želaného výsledku
* min. 1 rok praxe na pozícií vyžadujúcej dôslednosť a zmysel pre detail
* výborný časový manažment a zvládanie viacerých paralelných úloh
* schopnosť vidieť nadväznosti a dôsledky svojej činnosti
* schopnosť čítať s porozumením
* prirodzený organizačný talent
* aktívny prístup k činnostiam spoločnosti
* zdatný/á, otvorený/á osvojiť si nové počítačové zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť poskytuje najmä poradenské služby pri príprave a implementácii projektov spolufinancovaných z fondov EÚ alebo iných nástrojov domácej a zahraničnej pomoci, rovnako komplexné poradenské služby v oblasti verejného obstarávania, a realizuje iné špecifické poradenstvo v oblasti fondov EÚ, a to pre klientov vo verejnom i súkromnom sektore.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2958324
Dátum zverejnenia: 13.3.2017
2017-03-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Konzultant, Office manager, Procesný manažér, Projektový manažér Spoločnosť: Stengl Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou