Vedúci oddelenia back office

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta, dynamickú a inovatívnu investičnú spoločnosť, zameriavajúcu sa predovšetkým na spolufinancovanie súkromných spoločností a ich podnikateľských plánov hľadáme Vedúceho oddelenia back office pre spravovanie provízneho systému a spravovanie administrácie.

Náplň práce na oddelení spravovania provízneho systému:
- Zodpovednosť za zverené oblasti a agendu
- Manažovanie svojho tímu ľudí
- Nastavovanie vnútorných pracovných postupov a metodiky
- Komunikácia s partnermi a predajcami v obchodných sieťach
- Vytváranie províznych schém, kariérnych plánov, metodika
- Spracovávanie provízií, intervencií a storien
- Vytváranie podkladov pre nahadzovanie platieb do výplatných pások (provízie, príspevky na kancelárie, zrážky, poistenie,...)
- Správa výplatných pások
- Kontrola a reklamácie provízií pre sprostredkovateľov
- Sledovanie storno fondov

Náplň práce na oddelení spravovania administrácie:

- Zodpovednosť za zverené oblasti a agendu
- Manažovanie svojho tímu ľudí
- Nastavovanie vnútorných pracovných postupov a metodiky
- Komunikácia s partnermi a predajcami v obchodných sieťach
- Zadávanie osobných údajov poradcov do portálu
- Vytváranie prístupov do portálu
- Príprava zmlúv pre spolupracovníkov
- Sledovanie kariérnych postupov a splnenia podmienok
- Sledovanie platnosti licencií pre sprostredkovateľov
- Archivácia dokumentov

Spravovanie produkcie:
- Nahrávanie zmlúv do portálu
- Distribúcia zmlúv do fin. inštitúcií
- Skenovanie dokumentov do portálu
- Uzávierka + reporty pre vedenie
- Riešenie reklamácií k produkcií pre jednotlivých partnerov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v dynamickej a inovatívnej spoločnosti
- Nadštandardné finančné ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky pošlite nám svoj životopis. Ak dané požiadavky nespĺňate neposielajte nám prosím svoj životopis, nebudeme Vás kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie
- Prax. na pozícií vedúceho odd. na centrále min.3-5 rokov v oblasti : bankovníctvo, poisťovníctvo alebo maklérsky (sprostredkovateľský) svet
- Riadiace skúsenosti na pozícii vedúceho odd. vo finančnom sektore

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2328484  Dátum zverejnenia: 13.11.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou