Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia back office
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, dynamickú a inovatívnu investičnú spoločnosť, zameriavajúcu sa predovšetkým na spolufinancovanie súkromných spoločností a ich podnikateľských plánov hľadáme Vedúceho oddelenia back office pre spravovanie provízneho systému a spravovanie administrácie.
Náplň práce na oddelení spravovania provízneho systému:
- Zodpovednosť za zverené oblasti a agendu
- Manažovanie svojho tímu ľudí
- Nastavovanie vnútorných pracovných postupov a metodiky
- Komunikácia s partnermi a predajcami v obchodných sieťach
- Vytváranie províznych schém, kariérnych plánov, metodika
- Spracovávanie provízií, intervencií a storien
- Vytváranie podkladov pre nahadzovanie platieb do výplatných pások (provízie, príspevky na kancelárie, zrážky, poistenie,...)
- Správa výplatných pások
- Kontrola a reklamácie provízií pre sprostredkovateľov
- Sledovanie storno fondov
Náplň práce na oddelení spravovania administrácie:
- Zodpovednosť za zverené oblasti a agendu
- Manažovanie svojho tímu ľudí
- Nastavovanie vnútorných pracovných postupov a metodiky
- Komunikácia s partnermi a predajcami v obchodných sieťach
- Zadávanie osobných údajov poradcov do portálu
- Vytváranie prístupov do portálu
- Príprava zmlúv pre spolupracovníkov
- Sledovanie kariérnych postupov a splnenia podmienok
- Sledovanie platnosti licencií pre sprostredkovateľov
- Archivácia dokumentov
Spravovanie produkcie:
- Nahrávanie zmlúv do portálu
- Distribúcia zmlúv do fin. inštitúcií
- Skenovanie dokumentov do portálu
- Uzávierka + reporty pre vedenie
- Riešenie reklamácií k produkcií pre jednotlivých partnerov
Náplň práce na oddelení spravovania provízneho systému:
- Zodpovednosť za zverené oblasti a agendu
- Manažovanie svojho tímu ľudí
- Nastavovanie vnútorných pracovných postupov a metodiky
- Komunikácia s partnermi a predajcami v obchodných sieťach
- Vytváranie províznych schém, kariérnych plánov, metodika
- Spracovávanie provízií, intervencií a storien
- Vytváranie podkladov pre nahadzovanie platieb do výplatných pások (provízie, príspevky na kancelárie, zrážky, poistenie,...)
- Správa výplatných pások
- Kontrola a reklamácie provízií pre sprostredkovateľov
- Sledovanie storno fondov
Náplň práce na oddelení spravovania administrácie:
- Zodpovednosť za zverené oblasti a agendu
- Manažovanie svojho tímu ľudí
- Nastavovanie vnútorných pracovných postupov a metodiky
- Komunikácia s partnermi a predajcami v obchodných sieťach
- Zadávanie osobných údajov poradcov do portálu
- Vytváranie prístupov do portálu
- Príprava zmlúv pre spolupracovníkov
- Sledovanie kariérnych postupov a splnenia podmienok
- Sledovanie platnosti licencií pre sprostredkovateľov
- Archivácia dokumentov
Spravovanie produkcie:
- Nahrávanie zmlúv do portálu
- Distribúcia zmlúv do fin. inštitúcií
- Skenovanie dokumentov do portálu
- Uzávierka + reporty pre vedenie
- Riešenie reklamácií k produkcií pre jednotlivých partnerov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v dynamickej a inovatívnej spoločnosti
- Nadštandardné finančné ohodnotenie
- Nadštandardné finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky pošlite nám svoj životopis. Ak dané požiadavky nespĺňate neposielajte nám prosím svoj životopis, nebudeme Vás kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie
- Prax. na pozícií vedúceho odd. na centrále min.3-5 rokov v oblasti : bankovníctvo, poisťovníctvo alebo maklérsky (sprostredkovateľský) svet
- Riadiace skúsenosti na pozícii vedúceho odd. vo finančnom sektore
- Prax. na pozícií vedúceho odd. na centrále min.3-5 rokov v oblasti : bankovníctvo, poisťovníctvo alebo maklérsky (sprostredkovateľský) svet
- Riadiace skúsenosti na pozícii vedúceho odd. vo finančnom sektore
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2328484
Dátum zverejnenia: 13.11.2015
2015-11-13
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Back office špecialista Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou