Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka back office s aktívnym nemeckým jazykom
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, ktorý sa zameriava na predaj a distribúciu náhradných dielov pre osobné a nákladné autá hľadáme šikovného Administratívneho pracovníka back office pre servisné oddelenie.
Náplň práce :
- Objednávky náhradných dielov u dodávateľov v zahraničí
- Objednávky náhradných dielov vo výrobných závodoch
- Administratívne vybavovanie všetkých reklamácií u dodávateľov
- Aktívna komunikácia v nemeckom jazyku - mailová, telefonická, osobná
- Príprava dodacích listov a vystavovanie faktúr
- Koordinácia činnosti predajcov v súčinnosti s vedúcim oddelenia
- Občasné služobné cesty do Nemecka a Rakúska za účelom obchodných stretnutí u dodávateľov
Náplň práce :
- Objednávky náhradných dielov u dodávateľov v zahraničí
- Objednávky náhradných dielov vo výrobných závodoch
- Administratívne vybavovanie všetkých reklamácií u dodávateľov
- Aktívna komunikácia v nemeckom jazyku - mailová, telefonická, osobná
- Príprava dodacích listov a vystavovanie faktúr
- Koordinácia činnosti predajcov v súčinnosti s vedúcim oddelenia
- Občasné služobné cesty do Nemecka a Rakúska za účelom obchodných stretnutí u dodávateľov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Štandardné firemné benefity
- Štandardné firemné benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Stredoškolské vzdelanie
- Nemecký jazyk slovom aj písmom
- Spisovný slovenský jazyk
- Vysoká flexibilita
- Organizačná schopnosť time-managmentu
- Schopnosť ovládnuť nový software v PC
- Schopnosť pracovať s dôrazom na 100% správnosť vystavených dokladov
- Vodičský preukaz s. B
- Nemecký jazyk slovom aj písmom
- Spisovný slovenský jazyk
- Vysoká flexibilita
- Organizačná schopnosť time-managmentu
- Schopnosť ovládnuť nový software v PC
- Schopnosť pracovať s dôrazom na 100% správnosť vystavených dokladov
- Vodičský preukaz s. B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2069145
Dátum zverejnenia: 1.4.2015
2015-04-01
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou