Obchodný riaditeľ

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta, obchodnú spoločnosť, ktorá sa zaoberá vydávaním a distribúciou širokého spektra kníh na slovenský a zahraničný trh hľadáme skúseného obchodného riaditeľa pre Bratislavu.

Náplň práce:

- Plánovanie a realizácia obchodných cieľov spoločnosti, návrh obchodnej stratégie a podpora predaja
- Definovanie ročných obchodných cieľov
- Stanovenie a tvorba celkovej stratégie pôsobenia na trhu, obchodné stratégie, stratégie podpory zákazníkov v spolupráci s ostatným vrcholovým manažmentom
- Tvorba obchodného plánu v ročnom popr. iných horizontoch, jeho prezentácia a obhajoba
- Riadenie a budovanie distribučných kanálov pre produkty/služby spoločnosti
- Riadenie, vedenie a motivovanie všetkých pracovníkov obchodného oddelenia – manažérov, obchodných zástupcov,(prípadne telemarketingu a technickej podpory), stanovenie ich cieľov, plánov, projektov, aktivít, komunikácia smerom ku všetkým pracovníkom obchodného oddelenia
- Sledovanie, podpora a kontrola plnenia obchodných plánov
- Personálne záležitosti, stanovenie systému odmeňovania pre členov obchodného oddelenia, vrátane štruktúry platov, províznych schém, bonusov, benefitov
- Reprezentácia spoločnosti a udržovanie dobrých vzťahov s kľúčovými zákazníkmi a kľúčovými dodávateľmi
- Priebežná analýza trhu: monitorovanie konkurencie, trendov, cien, produktov, kľúčových zákazníkov a kľúčových dodávateľov
- Vedenie obchodných jednaní s kľúčovými klientmi a partnermi,
- Spolupráca s ostatnými celkami organizácie, účasť na poradách vedenia
- Riadenie a kontrolovanie bezpečnosti a hygieny práce
- Väzby na IT procesy - potreby optimalizácie procesov, analýz, zmeny, požiadavky na nové funkcionality
- Vedenie pravidelných porád obchodného oddelenia
- Reportovanie, analýzy, prezentácia výsledkov a trendov vedeniu a majiteľom
- Dohľad nad dodržiavaním interných smerníc a platnej legislatívy
- Koordinácia vedenia príslušnej dokumentácie

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zaujímavá pozícia so širokým záberom v jednej z najvýznamnejších spoločností na slovenskom knižnom trhu
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- Priestor pre sebarealizáciu
- Služobné auto, notebook a mobil
- Firemné benefity - DDS, stravné lístky, zvýhodnený nákup vlastného tovaru

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku. Ak dané požiadavky nespĺňate, neposielajte prosím svoj životopis, nebudeme Vás kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ ekonomického smeru alebo iného zamerania
- Cudzí jazyk na komunikačnej úrovni veľkou výhodou
- MS Office, prednostne Excel na pokročilej/expert úrovni
- Access, znalosť práce s databázovými súbormi
- Dobrá orientácia v IT technológiách
- Prax v obchode
- Prax v riadiacej obchodnej pozícii
- Znalosť produktov spoločnosti a konkurencie
- Komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť projektového riadenia a plánovania
- Empatia a diplomacia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1990320  Dátum zverejnenia: 23.1.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou