Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný riaditeľ
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, obchodnú spoločnosť, ktorá sa zaoberá vydávaním a distribúciou širokého spektra kníh na slovenský a zahraničný trh hľadáme skúseného obchodného riaditeľa pre Bratislavu.
Náplň práce:
- Plánovanie a realizácia obchodných cieľov spoločnosti, návrh obchodnej stratégie a podpora predaja
- Definovanie ročných obchodných cieľov
- Stanovenie a tvorba celkovej stratégie pôsobenia na trhu, obchodné stratégie, stratégie podpory zákazníkov v spolupráci s ostatným vrcholovým manažmentom
- Tvorba obchodného plánu v ročnom popr. iných horizontoch, jeho prezentácia a obhajoba
- Riadenie a budovanie distribučných kanálov pre produkty/služby spoločnosti
- Riadenie, vedenie a motivovanie všetkých pracovníkov obchodného oddelenia – manažérov, obchodných zástupcov,(prípadne telemarketingu a technickej podpory), stanovenie ich cieľov, plánov, projektov, aktivít, komunikácia smerom ku všetkým pracovníkom obchodného oddelenia
- Sledovanie, podpora a kontrola plnenia obchodných plánov
- Personálne záležitosti, stanovenie systému odmeňovania pre členov obchodného oddelenia, vrátane štruktúry platov, províznych schém, bonusov, benefitov
- Reprezentácia spoločnosti a udržovanie dobrých vzťahov s kľúčovými zákazníkmi a kľúčovými dodávateľmi
- Priebežná analýza trhu: monitorovanie konkurencie, trendov, cien, produktov, kľúčových zákazníkov a kľúčových dodávateľov
- Vedenie obchodných jednaní s kľúčovými klientmi a partnermi,
- Spolupráca s ostatnými celkami organizácie, účasť na poradách vedenia
- Riadenie a kontrolovanie bezpečnosti a hygieny práce
- Väzby na IT procesy - potreby optimalizácie procesov, analýz, zmeny, požiadavky na nové funkcionality
- Vedenie pravidelných porád obchodného oddelenia
- Reportovanie, analýzy, prezentácia výsledkov a trendov vedeniu a majiteľom
- Dohľad nad dodržiavaním interných smerníc a platnej legislatívy
- Koordinácia vedenia príslušnej dokumentácie
Náplň práce:
- Plánovanie a realizácia obchodných cieľov spoločnosti, návrh obchodnej stratégie a podpora predaja
- Definovanie ročných obchodných cieľov
- Stanovenie a tvorba celkovej stratégie pôsobenia na trhu, obchodné stratégie, stratégie podpory zákazníkov v spolupráci s ostatným vrcholovým manažmentom
- Tvorba obchodného plánu v ročnom popr. iných horizontoch, jeho prezentácia a obhajoba
- Riadenie a budovanie distribučných kanálov pre produkty/služby spoločnosti
- Riadenie, vedenie a motivovanie všetkých pracovníkov obchodného oddelenia – manažérov, obchodných zástupcov,(prípadne telemarketingu a technickej podpory), stanovenie ich cieľov, plánov, projektov, aktivít, komunikácia smerom ku všetkým pracovníkom obchodného oddelenia
- Sledovanie, podpora a kontrola plnenia obchodných plánov
- Personálne záležitosti, stanovenie systému odmeňovania pre členov obchodného oddelenia, vrátane štruktúry platov, províznych schém, bonusov, benefitov
- Reprezentácia spoločnosti a udržovanie dobrých vzťahov s kľúčovými zákazníkmi a kľúčovými dodávateľmi
- Priebežná analýza trhu: monitorovanie konkurencie, trendov, cien, produktov, kľúčových zákazníkov a kľúčových dodávateľov
- Vedenie obchodných jednaní s kľúčovými klientmi a partnermi,
- Spolupráca s ostatnými celkami organizácie, účasť na poradách vedenia
- Riadenie a kontrolovanie bezpečnosti a hygieny práce
- Väzby na IT procesy - potreby optimalizácie procesov, analýz, zmeny, požiadavky na nové funkcionality
- Vedenie pravidelných porád obchodného oddelenia
- Reportovanie, analýzy, prezentácia výsledkov a trendov vedeniu a majiteľom
- Dohľad nad dodržiavaním interných smerníc a platnej legislatívy
- Koordinácia vedenia príslušnej dokumentácie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá pozícia so širokým záberom v jednej z najvýznamnejších spoločností na slovenskom knižnom trhu
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- Priestor pre sebarealizáciu
- Služobné auto, notebook a mobil
- Firemné benefity - DDS, stravné lístky, zvýhodnený nákup vlastného tovaru
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- Priestor pre sebarealizáciu
- Služobné auto, notebook a mobil
- Firemné benefity - DDS, stravné lístky, zvýhodnený nákup vlastného tovaru
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku. Ak dané požiadavky nespĺňate, neposielajte prosím svoj životopis, nebudeme Vás kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ ekonomického smeru alebo iného zamerania
- Cudzí jazyk na komunikačnej úrovni veľkou výhodou
- MS Office, prednostne Excel na pokročilej/expert úrovni
- Access, znalosť práce s databázovými súbormi
- Dobrá orientácia v IT technológiách
- Prax v obchode
- Prax v riadiacej obchodnej pozícii
- Znalosť produktov spoločnosti a konkurencie
- Komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť projektového riadenia a plánovania
- Empatia a diplomacia
- Cudzí jazyk na komunikačnej úrovni veľkou výhodou
- MS Office, prednostne Excel na pokročilej/expert úrovni
- Access, znalosť práce s databázovými súbormi
- Dobrá orientácia v IT technológiách
- Prax v obchode
- Prax v riadiacej obchodnej pozícii
- Znalosť produktov spoločnosti a konkurencie
- Komunikačné, prezentačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť projektového riadenia a plánovania
- Empatia a diplomacia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1990320
Dátum zverejnenia: 23.1.2015
2015-01-23
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Obchodný riaditeľ Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou