Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Asistentka predaja luxusného oblečenia zn. Gaastra
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, ktorý sa zameriava na predaj značkového a luxusného módneho oblečenia hľadáme šikovnú Asistentku/Asistenta predaja pre predajňu v OC Centrál a Eurovea v Bratislave.
Náplň práce :
- Predaj módneho oblečenia v luxusnej, značkovej predajni v OC Centrál Bratislava
- Pravidelný kontakt so zákazníkom, starostlivosť a poradenstvo o zákazníka
- Práca s registračnou pokladňou
- Administratívne práce spojené s prevádzkou predajne
- Zodpovednosť za príjem, kontrolu, prezentáciu a reklamácie tovaru
- Zodpovednosť za zverený majetok - tovar, finančná hotovosť, nábytok a zariadenie v predajni
Náplň práce :
- Predaj módneho oblečenia v luxusnej, značkovej predajni v OC Centrál Bratislava
- Pravidelný kontakt so zákazníkom, starostlivosť a poradenstvo o zákazníka
- Práca s registračnou pokladňou
- Administratívne práce spojené s prevádzkou predajne
- Zodpovednosť za príjem, kontrolu, prezentáciu a reklamácie tovaru
- Zodpovednosť za zverený majetok - tovar, finančná hotovosť, nábytok a zariadenie v predajni
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá a pestrá práca v medzinárodnej spoločnosti
- Nadštandardné finančné ohodnotenie, motivačná zložka platu
- Odmeny za lojalitu a vernosť
- Príjemné pracovné prostredie
- Nadštandardné finančné ohodnotenie, motivačná zložka platu
- Odmeny za lojalitu a vernosť
- Príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoje CV v slovenskom jazyku s podrobne rozpísanou náplňou práce a fotografiou. Na pohovor budú pozvaní len vybraní kandidáti, ktorí splnia všetky požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Stredoškolské vzdelanie s maturitou
- Skúsenosti z priameho predaja v predajni
- Práca s pokladňou
- Hmotná zodpovednosť za zverený majetok
- Znalosť práce s PC - Word, Excel, internet, e-mail
Osobnostné požiadavky :
- Príjemné a zdvorilé vystupovanie
- Kultivovaný a ústretový prístup k zákazníkovi
- Tímová spolupráca, flexibilita, precíznosť
- Pozitívna a dynamická osobnosť
- Nástup od februára 2015
- Skúsenosti z priameho predaja v predajni
- Práca s pokladňou
- Hmotná zodpovednosť za zverený majetok
- Znalosť práce s PC - Word, Excel, internet, e-mail
Osobnostné požiadavky :
- Príjemné a zdvorilé vystupovanie
- Kultivovaný a ústretový prístup k zákazníkovi
- Tímová spolupráca, flexibilita, precíznosť
- Pozitívna a dynamická osobnosť
- Nástup od februára 2015
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1960660
Dátum zverejnenia: 18.12.2014
2014-12-18
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Predavač Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou