Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant - Recruiter pre personálnu agentúru
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu našej personálnej agentúry - pobočky Professionals hľadáme optimistického a dynamického konzultanta - recruitera s aktívnym cudzím jazykom.
Náplň práce:
- Aktívna spolupráca pri vyhľadávaní vhodných uchádzačov, priame oslovovanie a výber vhodných kandidátov na pracovné pozície
- Realizácia výberových konaní pre určené pozície, pozývanie kandidátov, vedenie pohovorov
- Administratívna a organizačná podpora vedúcemu pobočky, organizovanie pracovných stretnutí a príprava podkladov pre jednanie u klienta
- Vyhľadávanie vhodných kandidátov cez pracovné portály, internú databázu, sociálnu sieť, priame oslovenie, inzerovanie voľných pracovných miest
- Aktívna pomoc pri vyhľadávaní vhodných klientov, sledovanie inzercie potencionálnych klientov
- Zadávanie údajov do internej databázy, priebežná aktualizácia vhodných kandidátov
- Vypracovanie objednávok a príprava podkladov k fakturácii
- Sledovanie konkurencie, pravidelný reporting
- Plnenie úloh podľa zadania vedúceho pobočky
Náplň práce:
- Aktívna spolupráca pri vyhľadávaní vhodných uchádzačov, priame oslovovanie a výber vhodných kandidátov na pracovné pozície
- Realizácia výberových konaní pre určené pozície, pozývanie kandidátov, vedenie pohovorov
- Administratívna a organizačná podpora vedúcemu pobočky, organizovanie pracovných stretnutí a príprava podkladov pre jednanie u klienta
- Vyhľadávanie vhodných kandidátov cez pracovné portály, internú databázu, sociálnu sieť, priame oslovenie, inzerovanie voľných pracovných miest
- Aktívna pomoc pri vyhľadávaní vhodných klientov, sledovanie inzercie potencionálnych klientov
- Zadávanie údajov do internej databázy, priebežná aktualizácia vhodných kandidátov
- Vypracovanie objednávok a príprava podkladov k fakturácii
- Sledovanie konkurencie, pravidelný reporting
- Plnenie úloh podľa zadania vedúceho pobočky
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavé finančné ohodnotenie - motivačná zložka
- Štandardné firemné benefity
- Firemné akcie, teambuildingy
- Štandardné firemné benefity
- Firemné akcie, teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate všetky požiadavky pošlite svoje CV v slovenskom aj anglickom, príp. nemeckom jazyku. Posielajte svoje životopisy len v prípade, že spĺňate všetky požiadavky. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov. Ďakujeme za porozumenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie
- Aktívna znalosť cudzieho jazyka
- Minimálne 2 ročné praktické skúsenosti na podobnej pozícii, príp. v oblasti interného HR
- PC zručnosti na užívateľskej úrovni, Excell na dobrej úrovni
Požiadavky na osobnosť kandidáta:
- Vysoká miera zodpovednosti, precíznosti a lojality
- Aktívny a pozitívny prístup k riešeniu problémov
- Tvorivý prístup k vyhľadávaniu vhodných kandidátov i klientov
- Orientácia na dosahovanie plánovaných cieľov
- Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
- Ochota pracovať nadčas v prípade riešenia urgentných požiadaviek klienta
- Aktívna znalosť cudzieho jazyka
- Minimálne 2 ročné praktické skúsenosti na podobnej pozícii, príp. v oblasti interného HR
- PC zručnosti na užívateľskej úrovni, Excell na dobrej úrovni
Požiadavky na osobnosť kandidáta:
- Vysoká miera zodpovednosti, precíznosti a lojality
- Aktívny a pozitívny prístup k riešeniu problémov
- Tvorivý prístup k vyhľadávaniu vhodných kandidátov i klientov
- Orientácia na dosahovanie plánovaných cieľov
- Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
- Ochota pracovať nadčas v prípade riešenia urgentných požiadaviek klienta
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1942984
Dátum zverejnenia: 29.11.2014
2014-11-29
lokalita: Bratislava, Bratislavský kraj Pozícia: Personálny konzultant Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou