Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Prevádzkový riaditeľ - riadenie knižného veľkoobchodu
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, obchodnú spoločnosť, ktorá sa zaoberá vydávaním a distribúciou širokého spektra kníh na slovenský trh hľadáme skúseného prevádzkového riaditeľa pre Bratislavu.
Náplň práce:
- Riadenie procesov vo veľkoobchodnom sklade – riadenie VO skladu a celého IT oddelenia /cca 40 ľudí/
- Stanovenie prevádzkových plánov a organizačnej politiky v súlade so stratégiou organizácie
- Koordinácia služieb a kontrola dodržiavania prevádzkových procesov, návrhy na zlepšenie ich koordinácie, optimalizácia, systémové zmeny
- Personálne záležitosti – systém odmeňovania, medziľudské vzťahy, komunikácia s podriadenými, systémové riešenie externých pracovných síl
- Tvorba organizačných, prevádzkových a pracovných poriadkov a ďalších noriem potrebných k riadeniu skladu
- Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so stálymi obchodnými partnermi, potenciálnymi zákazníkmi, dodávateľmi a ďalšími subjektami, výberové konania, uzatváranie zmlúv
- Spolupráca s ostatnými celkami organizácie, účasť na poradách
- Organizovanie a koordinovanie činnosti manažérov v rámci zvereného celku organizácie, personálne záležitosti
- Riadenie a kontrolovanie bezpečnosti a hygieny práce
- Väzby na IT procesy - potreby optimalizácie skladu, procesy, zmeny, požiadavky na nové funkcionality
- Koordinácia vedenia príslušnej dokumentácie
- Výkazníctvo, analýzy, prehľady, plánovanie, kontrola
Náplň práce:
- Riadenie procesov vo veľkoobchodnom sklade – riadenie VO skladu a celého IT oddelenia /cca 40 ľudí/
- Stanovenie prevádzkových plánov a organizačnej politiky v súlade so stratégiou organizácie
- Koordinácia služieb a kontrola dodržiavania prevádzkových procesov, návrhy na zlepšenie ich koordinácie, optimalizácia, systémové zmeny
- Personálne záležitosti – systém odmeňovania, medziľudské vzťahy, komunikácia s podriadenými, systémové riešenie externých pracovných síl
- Tvorba organizačných, prevádzkových a pracovných poriadkov a ďalších noriem potrebných k riadeniu skladu
- Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so stálymi obchodnými partnermi, potenciálnymi zákazníkmi, dodávateľmi a ďalšími subjektami, výberové konania, uzatváranie zmlúv
- Spolupráca s ostatnými celkami organizácie, účasť na poradách
- Organizovanie a koordinovanie činnosti manažérov v rámci zvereného celku organizácie, personálne záležitosti
- Riadenie a kontrolovanie bezpečnosti a hygieny práce
- Väzby na IT procesy - potreby optimalizácie skladu, procesy, zmeny, požiadavky na nové funkcionality
- Koordinácia vedenia príslušnej dokumentácie
- Výkazníctvo, analýzy, prehľady, plánovanie, kontrola
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá pozícia so širokým záberom v jednej z najvýznamnejších spoločností na slovenskom knižnom trhu
- Priestor pre sebarealizáciu
- Firemné benefity - DDS, stravné lístky, zvýhodnený nákup vlastného tovaru
- Priestor pre sebarealizáciu
- Firemné benefity - DDS, stravné lístky, zvýhodnený nákup vlastného tovaru
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku. Ak dané požiadavky nespĺňate, neposielajte prosím svoj životopis, nebudeme Vás kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru alebo technického zamerania
- Skúsenosti v oblasti riadenia logistiky a skladového hospodárstva
- Skúsenosti s riadením ľudí a procesov
- Analytické myslenie, riadiace schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, schopnosť prezentovať
- Spracovanie prevádzkových a finančných plánov k zaisteniu organizačného zabezpečenia ponúkaných služieb
- Posudzovanie a schvaľovanie noriem a smerníc z hľadiska kvality a pružnosti poskytovaných služieb
- Analyzovanie príčin prevádzkových problémov, návrhy na ich odstránenie
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- Skúsenosti v oblasti riadenia logistiky a skladového hospodárstva
- Skúsenosti s riadením ľudí a procesov
- Analytické myslenie, riadiace schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, schopnosť prezentovať
- Spracovanie prevádzkových a finančných plánov k zaisteniu organizačného zabezpečenia ponúkaných služieb
- Posudzovanie a schvaľovanie noriem a smerníc z hľadiska kvality a pružnosti poskytovaných služieb
- Analyzovanie príčin prevádzkových problémov, návrhy na ich odstránenie
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1935596
Dátum zverejnenia: 21.11.2014
2014-11-21
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Prevádzkový manažér Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou