Prevádzkový riaditeľ - riadenie knižného veľkoobchodu

Start Group s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta, obchodnú spoločnosť, ktorá sa zaoberá vydávaním a distribúciou širokého spektra kníh na slovenský trh hľadáme skúseného prevádzkového riaditeľa pre Bratislavu.

Náplň práce:

- Riadenie procesov vo veľkoobchodnom sklade – riadenie VO skladu a celého IT oddelenia /cca 40 ľudí/
- Stanovenie prevádzkových plánov a organizačnej politiky v súlade so stratégiou organizácie
- Koordinácia služieb a kontrola dodržiavania prevádzkových procesov, návrhy na zlepšenie ich koordinácie, optimalizácia, systémové zmeny
- Personálne záležitosti – systém odmeňovania, medziľudské vzťahy, komunikácia s podriadenými, systémové riešenie externých pracovných síl
- Tvorba organizačných, prevádzkových a pracovných poriadkov a ďalších noriem potrebných k riadeniu skladu
- Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so stálymi obchodnými partnermi, potenciálnymi zákazníkmi, dodávateľmi a ďalšími subjektami, výberové konania, uzatváranie zmlúv
- Spolupráca s ostatnými celkami organizácie, účasť na poradách
- Organizovanie a koordinovanie činnosti manažérov v rámci zvereného celku organizácie, personálne záležitosti
- Riadenie a kontrolovanie bezpečnosti a hygieny práce
- Väzby na IT procesy - potreby optimalizácie skladu, procesy, zmeny, požiadavky na nové funkcionality
- Koordinácia vedenia príslušnej dokumentácie
- Výkazníctvo, analýzy, prehľady, plánovanie, kontrola

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zaujímavá pozícia so širokým záberom v jednej z najvýznamnejších spoločností na slovenskom knižnom trhu
- Priestor pre sebarealizáciu
- Firemné benefity - DDS, stravné lístky, zvýhodnený nákup vlastného tovaru

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku. Ak dané požiadavky nespĺňate, neposielajte prosím svoj životopis, nebudeme Vás kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru alebo technického zamerania
- Skúsenosti v oblasti riadenia logistiky a skladového hospodárstva
- Skúsenosti s riadením ľudí a procesov
- Analytické myslenie, riadiace schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, schopnosť prezentovať
- Spracovanie prevádzkových a finančných plánov k zaisteniu organizačného zabezpečenia ponúkaných služieb
- Posudzovanie a schvaľovanie noriem a smerníc z hľadiska kvality a pružnosti poskytovaných služieb
- Analyzovanie príčin prevádzkových problémov, návrhy na ich odstránenie
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1935596  Dátum zverejnenia: 21.11.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou