Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR administrátor s aktívnym maďarským a anglickým jazykom
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, medzinárodnú dopravnú spoločnosť hľadáme HR administrátora s aktívnym anglickým a maďarským jazykom.
Náplň práce :
- Realizácia výberových konaní na nových vodičov
- Úlohy v oblasti HR: inzercia, vedenie pohovorov, komunikácia s kandidátmi
- Príprava a spracovávanie rôznych interných dokumentov vodičov, zadávanie údajov o výkone práce vodičov do interného systému, kontrola daných dokumentov
- Spracovávať transportné doklady od vodičov
- Schopnosť komunikovať cez sociálne siete a web stránky
- Preklady rôznych dokumentov do angličtiny
Náplň práce :
- Realizácia výberových konaní na nových vodičov
- Úlohy v oblasti HR: inzercia, vedenie pohovorov, komunikácia s kandidátmi
- Príprava a spracovávanie rôznych interných dokumentov vodičov, zadávanie údajov o výkone práce vodičov do interného systému, kontrola daných dokumentov
- Spracovávať transportné doklady od vodičov
- Schopnosť komunikovať cez sociálne siete a web stránky
- Preklady rôznych dokumentov do angličtiny
Zamestnanecké výhody, benefity
Pestrá a zaujímavá práca v dynamickom prostredí
Štandardné firemné benefity
Štandardné firemné benefity
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate dané požiadavky pošlite svoje CV v slovenskom a anglickom jazyku s podrobne rozpísanou náplňou práce. Na pohovor budú pozvaní len vybraní kandidáti, ktorí splnia všetky požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívna znalosť slovenského, maďarského a anglického jazyka
- Vysokoškolské vzdelanie, príp. stredoškolské s praxou v personalistike na juniorskej pozícii
- Pracovné skúsenosti v administratíve, príp. v oblasti HR
- Skúsenosti v oblasti logistiky sú výhodou
Znalosť práce: Excel, Outlook, Power Point internet
- Vysokoškolské vzdelanie, príp. stredoškolské s praxou v personalistike na juniorskej pozícii
- Pracovné skúsenosti v administratíve, príp. v oblasti HR
- Skúsenosti v oblasti logistiky sú výhodou
Znalosť práce: Excel, Outlook, Power Point internet
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1843619
Dátum zverejnenia: 22.8.2014
2014-08-22
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Personálny konzultant Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou