Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Supply chain manager s aktívnym anglickým jazykom
Start Group s.r.o.
Miesto práce
Zlaté Moravce, Nitriansky kraj, okres Zlaté Moravce
Zlaté Moravce, Nitriansky kraj, okres Zlaté Moravce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta - medzinárodnú spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou tepelnoizolačných krytov pre automobilový priemysel, hľadáme Supply chain manažéra.
Náplň práce:
- Zabezpečovať spokojnosť zákazníkov s jasnou orientáciou na zákazníka
- Vykonávať a riešiť SCH politiku, aby sa zabránilo zastaveniu linky u zákazníka, urgentnú prepravu, logistické reklamácie, zaistenie zhody s regulačnými alebo zákonnými požiadavkami
- Vytvoriť ročný kalendár návštev ku klientom, udržiavať a zlepšovať vzťahy.
- Predvídať požiadavky zákazníkov a diskutovať/ vyjednať zvýšenie alebo zníženie dopytu počas trvania projektu
- Definovať, pripravovať a spracovávať ročný rozpočet a mesačné firemné KPI
- Vypracovávať a sledovať procedúru dodávateľského reťazca
- Sledovať náklady na prepravu (normálne aj urgentné), náklady na obalové hospodárstvo, externý sklad
- Vytvárať akčný plán po externých a interných auditoch
- Organizovať a viesť úlohy na oddelení zákaznického servisu, skladu, plánovania
- Organizovať riešenia interných logistických úloh
- Vyrátať potrebu a zabezpečiť dostatok personálu
- Zabezpečovať školenia a rozvoj tímu v rámci spoločnosti
- Podporovať výrobné aktivity, ak je to potrebné
- Monitorovať procesy dodávateľského reťazca, dohliadať na každodenné činnosti logistiky
- Aktívne spolupracovať s Lean & CI koordinátorom pri vykonávaní opatreniach na zlepšovanie
- Riešiť úlohy pridelené riaditeľom spoločnosti
Náplň práce:
- Zabezpečovať spokojnosť zákazníkov s jasnou orientáciou na zákazníka
- Vykonávať a riešiť SCH politiku, aby sa zabránilo zastaveniu linky u zákazníka, urgentnú prepravu, logistické reklamácie, zaistenie zhody s regulačnými alebo zákonnými požiadavkami
- Vytvoriť ročný kalendár návštev ku klientom, udržiavať a zlepšovať vzťahy.
- Predvídať požiadavky zákazníkov a diskutovať/ vyjednať zvýšenie alebo zníženie dopytu počas trvania projektu
- Definovať, pripravovať a spracovávať ročný rozpočet a mesačné firemné KPI
- Vypracovávať a sledovať procedúru dodávateľského reťazca
- Sledovať náklady na prepravu (normálne aj urgentné), náklady na obalové hospodárstvo, externý sklad
- Vytvárať akčný plán po externých a interných auditoch
- Organizovať a viesť úlohy na oddelení zákaznického servisu, skladu, plánovania
- Organizovať riešenia interných logistických úloh
- Vyrátať potrebu a zabezpečiť dostatok personálu
- Zabezpečovať školenia a rozvoj tímu v rámci spoločnosti
- Podporovať výrobné aktivity, ak je to potrebné
- Monitorovať procesy dodávateľského reťazca, dohliadať na každodenné činnosti logistiky
- Aktívne spolupracovať s Lean & CI koordinátorom pri vykonávaní opatreniach na zlepšovanie
- Riešiť úlohy pridelené riaditeľom spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Štandardné firemné benefity
- Práca v stabilnej, medzinárodnej spoločnosti
- Štandardné firemné benefity
- Práca v stabilnej, medzinárodnej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám Váš životopis v slovenskom a nemeckom jazyku. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ vzdelanie
- VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa
- Prax na podobnej pozícii, výhodou v oblasti automotive
- Plynulá znalosť anglického jazyka
- Skúsenosti s vedením ľudí a tímov
- VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa
- Prax na podobnej pozícii, výhodou v oblasti automotive
- Plynulá znalosť anglického jazyka
- Skúsenosti s vedením ľudí a tímov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Start Professionals s.r.o, založená v roku 2012 so sídlom v Bratislave, vznikla s úmyslom prepojenia rôznorodých oblastí. Zastrešuje aktivity rôznych dcérskych spoločností.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Medzi všetkými aktivitami materskej spoločnosti Start Group s.r.o zastáva HR divízia pevné a stabilné miesto.
Na území Slovenska nás nájdete v 4 pobočkách, kde Vám náš 15 členný tím profesionálov ochotne pomôže, poradí a spoľahlivo nájde správne riešenie pre Vašu situáciu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2928899
Dátum zverejnenia: 10.2.2017
2017-02-10
lokalita: Zlaté Moravce, Nitriansky kraj, okres Zlaté Moravce Pozícia: Manažér logistiky Spoločnosť: Start Group s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou